Wat is jouw 'domme' uitgave?

Volgens mij hebben heel veel mensen ze, uitgaven die je eigenlijk niet moet doen maar die te leuk/lekker zijn om te laten of iets waar je simpelweg te veel geld aan uitgeeft. Wat is jouw onverstandige uitgave?

Ik koop te vaak iets bij Starbucks (vaak Chai Tea Latte) en te veel tijdschriften.

Misschien kan dit ook wel bij onzin.

Ik koop te vaak eten bij de Albert Heijn To Go na school.

Ik ga te vaak naar sushi restaurants en koop te veel sieraden.

Ik koop echt onnodig vaak shampoo, die dan weer maanden blijft staan omdat ik nog 10 andere heb :’)

Koffie op t station inderdaad :’) en gezond eten in familie verpakking wat dus eerst een week moet rijpen en ik dus van zn lang zal ze leven niet op krijg.

Chocolade :’)

Hier ben ik de laatste tijd ook schuldig aan. Alhoewel ik zoek vaak wel de aanbiedingen uit.(zo’n krent ben ik dan weer wel :smirk:)

Ik heb dit ook vaak met kleding gehad in het verleden.
Meeste pijn(haha) doet nog de epilator die ik nooit gebruik: 90€ voor betaald. Ik moet ‘m binnenkort maar eens online zetten, ik snap niet waarom ik niet gewoon een goedkopere heb gehaald :’)

Te veel verschillende soorten foundation (meer omdat ik de juiste kleur niet goed kan vinden)

En teveel bij de AH-to go

Ik koop trouwens ook heel vaak iets omdat ik het ben vergeten van thuis mee te nemen zoals een pen of paracetamol of een flesje water.

Spullen van de action :’)
En eten. Gewoon elke dag, veel te veel.

frappuccino’s

Ebay. By far…

Ik koop vaak prullaria die ik maar 1 keer gebruik voor de grap, zoals gekke maskers, pruiken etc ^^

Dit inderdaad! Hoe vaak ik ook tegen mezelf zeg dat ik niet meer naar de AH to go ga, ik blijf er naartoe gaan als ik honger heb. Momenteel probeer ik dit op te lossen door meer eten mee te nemen én iets van een koekje mee te nemen, want meestal ga ik alleen naar de AH to go voor iets lekkers.

Af en toe inderdaad Starbucks, maar niet al te vaak. Heb vriendinnen die het zo’n 3 keer per week halen!

Ehm… ik koop onnodig vaak make-up. Vroeger was het veel erger, maar ik heb in het afgelopen half jaar wel 3 MAC-lipsticks gekocht waar ik enorm blij mee ben, maar als je erover na gaat denken is het toch zo van… 3 keer 18,50?:face_with_raised_eyebrow: Kim, waar ben je mee bezig?

En ik heb toevallig net een nintendo 3ds met animal crossing via marktplaats gekocht. Ik weet dat ik er blij van wordt, maar het is toch een grote hap geld.

Eten en die goedkope prut koffie bij mij op school.

de Action sowieso en daarna van die DVD’s die ik al tijden wil hebben maar toch nooit ga kijken aangezien ik ze al 1000x heb gezien maar die ik gewoon moet hebben(denk aan LOTR Harry Potter POTC)

Oh en alle boeken die ik steeds koop terwijl ik nog 50 andere ongelezen boeken in mijn kast heb staan (geen overdrijving) :cold_sweat:

Alle boeken die ik koop en dan pas twee jaar later (of nooit) lees :’)