Wat is jouw creatieve 'specialiteit'?

Wat is jouw creatieve specialiteit?
Bijvoorbeeld tekenen, schilderen, fotografie, breien, haken, naaien, weet ik veel wat allemaal :wink:

Hoe dol ik ben op fimo is tekenen toch een specialiteit van me zegmaar. Maar ik doe het allebei heel graag!

Ik denk dan portretten maken (dit doe ik met make up)

Ik maak sieraden met kleine kraaltjes :slightly_smiling_face: Niet ‘simpel’ rijgwerk, maar echt de wat ingewikkeldere dingen. Heerlijk ontspannend vind ik dat. :slightly_smiling_face:

tekenen, schilderen, fotograferen :slightly_smiling_face:

Best wel veel XD
Tekenen, fotograferen, muziek spelen, fotograferen, fimoën, verhalen schrijven, bakken.

schrijven en zingen :slightly_smiling_face:

piano spelen en koken

Schrijven, althans dat is mijn talent volgens mijn leerkracht Nederlands.

Vroeger was mijn creatieve specialiteit tekenen, maar nu ik op de kunstacademie zit, ben ik zoveel verschillende kwaliteiten tegelijkertijd aan het ontwikkelen dat ik het niet meer weet. :slightly_smiling_face:

damn you talented bitch

Lessen bedenken voor mijn groep.

Tekenen en schilderen

Tekenen!!! Echt ik kan serieus gedachteloos tekenen, zo heb ik een keertje een avond besteed aan het regenboog kleuren van de zijkant van mijn wreck this journal. Voor ik t wist was het twee uur later en in die twee uur waren mijn enige gedachte ‘rood’ ‘oranje’ ‘geel’ ‘groen’ etc hahah

Oh ja heerlijk is dat :slightly_smiling_face:

Van mij ook tekenen en schrijven

tekenen, schrijven en fotograferen.

Haken! En ik ben nu heel hard bezig met het naaien onder de knie te krijgen :grin: :grin:

Sieraden maken.

Tekenen/Schilderen en haken :’)