Wat is jou grootste schaamtemoment ?

Zoals de titel al luid :d Wat is jou grootste schaamtemoment?

Oké hier komt mijne: Ik stond recht in de bus en toen maakte die opeens een heel harde bocht en ik viel op een héél knappe jongen zijn schoot ;$ schaamte ! xd

Dat zou ik juist totááál niet erg vinden, maarja.

over een muurtje van misschien net 50 cm hoog springen en dan vollaan op je bek gaan

Ik heb er teveel.
eergister had ik klassenparty en die nacht ervoor had ik heel raar gedroomd. loop ik 's nachts naar een paar klasgenoten toe die wilden slapen en zeg ik met mijn zatte kop; Ik droomde dat ik seks had met een kraai! HAHAHA met een vogel! nu mag ik dat dus de hele tijd aanhoren.

haha xd

haha is toch leuk juist xD ?

najhaa die jonge bekeek me een beetje te vreemd aan voor me goesting xd

wahaha!!
:wink:

Ik liep gewoon door de aula van school en daar lag dus een tas :pensive: En bOem daar lig je dan…

We liepen met een paar meisjes door de aula, komen er een paar jongens aan rennen die perse weer tegen je op moeten knallen, valt al je brood op de grond enz. komt er ook nog een leraar aan die je doodleuk gaat vertellen dat je corvee krijgt omdat ik ‘‘brood op de grond gooide’’… ¬¬

een tijd geleden deed Jim [ Bakkum ]
een of andere reclame voor mars.

en in de dekamarkt, bij de marsen stond een levensgrote Kartonnen JIM.
ik liep er tegenaan, en schrok me et apelazerus, en gaf een keiharde gil.
en die o-zo leuke jongen die daar werkt schoot keihard in de lach.
en nu moet ik elke keer van em aanhoren ; Niet schrikken hé?

[ die jongen is nu wel lekker mijn vriendje! <3 ]

Ik ging vandaag aan een paspop vragen waar de tassen hingen… (was wel van de achterkant hoor)

Whihi ^^

omg,
vanmorgen, zat ik met mijn jas vast aan mn fiets. Ik kon echt geen kant meer op,En toen viel ik om.
In het fietsenhok!
Echt iedereen zo heel raar kijken.
En mn vriendinnen zo helemaal in een deuk (ik ook trouwens)
Whuah

Whaha XD

hahaha :stuck_out_tongue:

Dat had ik ook :flushed:

Whahahahahahaha XD

ik moet ook altijd goed kijken of het echte mensen of poppen zijn

ik had een keer in de kantine dat ik op een stoel zat. We wilden weggaan dus ik stond op, maar toen bleek dat we nog even moesten wachten. Dus ik wilde weer gaan zitten, was mn stoel inmiddels al door iemand gejat, dus ik viel op de grond. Niet echt grappig

xD

Toen mijn veter vast zat in mn trapper
maar ik heb achteruittraprem dus je kan niet terug
en je kan niet vooruit, je kan dus niet verder fietsen
het enige wat je kan doen is op de grond gaan liggen en spastisch met je voet gaan draaien zodat je veter losdraait
en dan fietsen er ondertussen vet veel mensen langs
en dan schaam je je dood