Wat is jou fijnste product van Essence?

De titel zegt het al, wat zou jij iedereen aanraden van essence?

ik zou de mousse foundation aanraden je krijgt er een hele gave en best wel zachte huid van.

de nieuwste foudation werkt bij mij echt geweldig!

Ja die heb ik ook, die is idd erg fijn! (:

De eyeliner, ik heb nog wel wat andere dingetjes van essence maar daar ben ik niet wild enthousiast over ofzo.

Wenkbrauwgel =) en die ene om overtollig nagelak weg te halen XD(weet de naam niet)

blijft die wenkbrauwgel goed zitten? en hoe duur is die?
want als die goed werkt wil ik die ook wel =)

Ik vind dat hij wel goed blijft zitten :slightly_smiling_face: zou niet weten hoe duur maar volgens mij 1 euro nog wat.

die oogschaduw vind ik ook wel goed hoor!
maar die nieuwe nagellak van essence sos nail savers is ook goed(zijn 4 verschillende van, ik heb de grow activator,)

die mascara van 2euro :roll_eyes:

het oogpotlood <33

Mascara.
Ik heb eigenlijk best veel van essence.
meenemen meenemen meenemen.
De LE s vind ik vaak wel leuk! En zoveel beter!
Zo heb ik een blauwe mono van essence, komt echt niks van af.
Maar heb ik een trio van LE jungle nog iets. en daar komt echt weer veel pigment van af.

Ik heb veel van essence: nagellak, lipgloss.
Heb een minerale foundation, en die is echt bagger, oranje poppetje.

Wenkbrauwgel! :smiling_face_with_three_hearts:

de nagelak is erg goed
heb best veel van essence <3

Ik heb in de 1e klas geleefd op zwart oogpotlood van Essence:P Die is wel fijn. Ook gebruik ik iedere dag de Compact Powder. Ook kan ik wel die mini tubetjes lipgloss aanraden en ja aardbei is de lekkerste <33.
En de vloeibare glitter eyeliner is ook goed. (De glitter, niet zwart met glitter)
Uitdraaibare oogschaduwpotlood (zilver is echt héél goed, heb je geen dure voor nodig!) En als laatste de mascara No Limits.

Ben een essence fan en vooral de LE’s xD.

No Limits mascara.
Werkt geweldig, geen klontjes en veel langere wimpers
het enige nadeel is dat hij niet waterproof is. Bestaat er een mascara om een andere waterproof te maken?

Ik leef echt al bijna 2 jaar van de foundation en bronzing van essence, het blijft niet héél lang zitten, maar je bent wel goedkoper uit en de kleuren zijn echt perfect aangezien ik een vrij bleke huid heb. Iloveit!

Lipgloss XXL ofzo, weet de naam niet meer precies ;p
voor ; 1,99 geloof ik, glinsterd vet mooi!

Waar koop je dat ook alweer :roll_eyes: ?

serious? bij het kruidvat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja was ik even vergeten x’D