wat is jou ergste schoolblunder?

De titel zegt het al, wat is jou ergste schoolblunder?

Geen idee.

Ik ben wel eens van de trap gevallen van school, was erg beschamend.

Ook wel een tegen een deur opgelopen, ook erg dom.

Wat wel heel beschamend was, was toen ik uit de wcruimte liep, (daar bij de wastafels en spiegels enzo) en toen er wc papier aan me schoen zat. jahahahahah

Ik was aan het dollen met een paar jongens, toen ik nog in de 2de klas zat. Alweer 5 jaar geleden dus. anyway, ik als enige meisje tussen 4 jongens deed stoer en zei dat ik echtniet bang was om een keer te laat te komen etc etc… En toen ging de bel, maar ze lieten mij niet gaan omdat ik toch niet bang was. Ik vond het prima, en toen ik al te laat was mocht ik gaan van ze, ik deed alsof ik boos was, en “sloeg” de deur open, die van glas was… *BAAAAAAAAMMM* het glas ging kapot en me arm bleef er half in hangen… :flushed:

euhmm
een deur keihard tege me crush aanduwe :cold_sweat:
en toen mn maag keihard in de klas ging knorre (terwijl t stil was)

ik had net een kerstopbijt gehad en ik was zo ziek en misselijk toen moest ik kotsen

schoolpasje kwijtraken , die nu nogsteeds door school doorgaat Heb geen idee wie hem nou heeft, oook nog is die foto egt een ramp, mijn haren helemaal staties en een van mijn ogen is kleiner dan die andere En iemand zij dat mijn crush mijn pasje had :cry: maar of dat waar is ??

heeel genant het is al wel weer een paar jaar geleden :stuck_out_tongue: maar nog steeds schaam ik me DIEP! :flushed:
Ik was net een brugpieper en ik vond het heel cool van mezelf dat ik een broodje ging halen bij de kantine. Dus ik loop naar de kantine en laat mn geld vallen.
Toen ikk het wilde oppakken op mijn hurken, viel ik door mijn zware rugzak achterover recht op mn kont. Zat ik daar midden in de kantine op mn reet ik werd ook nagewezen enz. HOE GENANT :flushed:

de leraarkamer binnen llopen .
Denken dat er niemand is … kei hard in de lach schieten.
Iets op een bureau van die leraar leggen . Terug naar de deur lopen en zien dat er een boze leraar achter de deur zat ^^ oeps !

Met een vriendin bij een kennismakingsklas vol nieuwe bruggers in lopen , tussen al die arme kindjes gaan zitten . Toen we het niet meer leuk vonden renden we het klaslokaal uit verstopte ons achter een prullebak en toen had die leraar ons weer naar binnen geroepen boos (zei d8 echt dat we groep 8ers waren like wtf xD) Moesten we formulieren invullen en onwijse veel vragen beantwoorden , en toen zeiden we dat we naar de wc moesten en peerde we hem xD Tja wat je allemaal wel niet kan doen in je tussen uurtje

ow en ik ben ook eens een keer met een andere vriendin 3 kwartier te laat gekomen in een 50 minuten les xD we konden het lokaal echt niet vinden we waren alle lokalen langs gegaan behalve eentje waar een tv voor het raampje stond , toen liepen wij naar buiten (we gaven het op) hangt er inene een kind van onze klas uit het raam in het lokaal met de tv ervoor ’ Kijk daar zijn ze HAHAHAHA LEKKER SPIJBELEN WEER’ toen waren we toch maar weer naar binnen gegaan en een briefje wezen halen xD voor die laatste 5 minuten

Dat komt me bekend voor. :’]

hahaa :stuck_out_tongue:

Ehhh ENORM doorlekken. Toen was ik snel naar huis gefietst, had gelukkig tussenuur, en met een nieuwe broek naar school. Zegt een vriendin later ‘Ja ik hoorde dat je was doorgelekt?’
‘van wie?’
‘ja, daar hadden ze het bij ons in de klas over’

OEPS.

aaahh

HahaxD

We waren net met mijn brugpieper jaar begonnen en ik wou even mijn flesje gaan vullen met water. Ik wist nog niet echt wat de jongens en meisjes wc’s waren en ik was vergeten op het bordje te kijken. Ik vrolijk mijn flesje vullen in de JONGENS wc. :blush:
Ik draai me om en ik kijk heel raar op omdat ik zo’n sta-wc zie staan (ik ben even de naam vergeten) Loop ik met een rood hoofd die wc uit zegt een jongen (geen idee hoe oud) Euhh je zat in de jongens wc… ik: Ehh sorry! hij weer: Nou het maakt mij niet uit!

Ik schaamde me diep.

Owja, iik weet er ok nog 1.

De bel giing en dus moest iik na me les. Wat denk je. iik loop de trap op…
Blyft me tas haken bij die leuning.:expressionless:
Me hele tas lag overhoop op de grond en iik was helemaal rood en dan kyykt iiedereen je ook zo aan he.
Iik schaamde me kapotxD

xx,

Een jongen uit mijn klas had straf gekregen om iets wat die niet had gedaan. En de hele klas ging tegen de leraar in en ik kreeg ruzie met de directeur van de school omdat ze die jongen wilden schorsen. Ik was zo boos dat ik mijn crush belde om te zeggen wat ik van de directeur vond je wilt niet weten met wat ik allemaal heb gescholden. bleek dat de directeur achter de deur stond en alles heeft gehoord !!! :astonished:

tis mij nooit gelukkig overkomen:
meestal krijgen brugklassers de laagste kluisjes, waardoor ze wel afleren om zware tassen mee te nemen.
als ze bukken, schuift die tas namelijk van hun rug tegen hun achterhoofd aan! en als ze bukken zie je ook ALTIJD hun bilspleet. trek een degelijke onderbroek aan ofzo.

jaa ook x gehad 0.o