Wat is jou domste blunder op school?

de titel zegt het al, wat is jou ergste blunder op school?

Ik ben eens twee keer op een dag gevallen omdat mn laarzen nat waren van de regen, ook een keer bij mn crush dus>.<

Ghahah ik liep een keertje gewoon heel relaxt door school, samen met mijn vriendinnen, op weg naar het volgende lokaal. En ik wil de deur open doen, doet ineens een jongen vanaf de andere kant hem al open. En ik schrik echt vet erg omdat die deur ineens open gaat, en gilde dus. Echt fantastisch… vet veel mensen kijken natuurlijk. Die actie heeft een paar uur lang ervoor gezorgd dat mijn vriendinnen weer iets hadden om elke keer over in lachen uit te barsten xD

Ghahah ik liep een keertje gewoon heel relaxt door school, samen met mijn vriendinnen, op weg naar het volgende lokaal. En ik wil de deur open doen, doet ineens een jongen vanaf de andere kant hem al open. En ik schrik echt vet erg omdat die deur ineens open gaat, en gilde dus. Echt fantastisch… vet veel mensen kijken natuurlijk. Die actie heeft een paar uur lang ervoor gezorgd dat mijn vriendinnen weer iets hadden om elke keer over in lachen uit te barsten xD

hahahah super grappig xD

Ik had een proefwerk economie en was m’n rekenmachine vergeten. Ik mocht dus heel snel even een rekenmachine gaan regelen. Dus ik liep snel het lokaal uit en een paar meter verder knalde ik tegen een klapdeur aan omdat ik was vergeten dat je aan die kant moest trekken ipv duwen…

Heel snel om me heen kijken of niemand het heeft gezien en heel snel doorgelopen natuurlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik lied een blaadje vallen op de trap, en toen ik hem wou oprapen viel ik head-first naar beneden.

Er hing een wollen knie-sok aan de klitteband van mn tas.

Mijn tas bleef tussen de leraars kont (die een beetje naar voor gebogen stond) en open kast hangen xD
Ik maar trekken maar mijn tas bleef gewoon vastzitten xD

Toen ik pas op die school zat, leunde ik tegen een deur en hij ging open en ik viel in een klas met de oudste leerlingen, die ineens allemaal keken. :’)

Op de bassisschool kwam er een nieuwe docente, zij vroeg aan mij wil je het antwoord geven? dus ik zeg ZEEPIER (het was bij natuur) wat bleek, ze had daarna gevraag hoe ik heette, toen heeft iedereen me het hele jaar zeepier genoemd xD

ik liep op het schoolplein en een paar dagen geleden had het gesneeuwt en alles was zo ondertussen plat gestampt en het had gevroren dus was het spekglad. Dus ik loop zo vrolijk uit school, val ik keihard op mijn kont terwijl er lekker veel mensen mee staan te kijken:S

er staan echt geniale acties bij haha:D

nu moet ik heel hard lachen

Ik had een keer een panty aan met een jurkje… toen ik naar het toilet was geweest, zat het jurkje nog een beetje in die panty vast. Dus ik liep zonder iets door te hebben terug naar de klas… maar een meisje zei gelukkig net op tijd! :astonished:

In de klapdeuren zat geen glas blijkbaar, niet gemerkt, dus wou hem openduwen tegen het glas aan, val ik er zo doorheen…

met een sliert wcpapier uit mn broek de school door lopen en het niet in de gaten hebben…
trouwens sommige dingen hier zijn echt geniaal!

Van 15 treden naar beneden vallen en nog wel mezelf willen vasthouden aan een mannelijke leraar. Helaas lukte dat niet en kraste ik zijn rug (huid) open met mijn nagels. Hoe erg ik me wel niet geschaamd heb toen. En maar sorry zeggen.

niet echt veel domme dingen gebeurd…
alleen dat ik mijn hoofd een keer stoote tegen het kluisje dat boven mij was toen ik opstond,
en dat ik een keer uitgleed op de trap

oooh geweldig haha.
zelf heb ik niet echt een blunder op school.
up

Niet echt op school, maar tijdens een werkweek (al bijna 3 jaar terug). We gingen met de klas naar Engeland. We stonden op het vliegveld en iedereen moest z’n id laten zien. Ik in m’n tas kijken… ik heb horen zeggen dat ik een héél geschrokken hoofd had toen ik merkte dat ik m’n id was vergeten :’). Toen moest mijn vader weg van zijn werk om mijn id naar schiphol te brengen, heb ik met een leraar een vlucht later moeten nemen en de klas in Engeland laten wachten. En het schema van die dag in de war gegooid.
Nu wordt iedereen vóórdat ze de bus instappen gecheckt of ze hun id wel bij zich hebben :’).