wat is jou cardio schema?

Voordat ik op vakantie ga zou ik heel graag wat aan cardio willen doen. Nou is mijn probleem dat ik nooit echt een goed cardio schema heb. Dus zouden jullie hier je eigen cardio schema willen plaatsen? Ik weet dat hier al meerdere topics over zijn maargoed. Alvast bedankt

xx

wat voor cardio wil je doen dan? (rennen, zwemmen, wandelen, skeeleren, fietsen, …)

Ik ga altijd een half uur op de crosstrainer, waarbij ik 300 kcal MOET verbruiken (mijndoel) en dan doe ik krachttraining en dan ga ik meestal nog een kwartiertje/halfuurtje loopband

het liefst een cardio die thuis zou kunnen eventueel. ik fiets 16 kilometer naar school ( dus ook weer terug) dus het fietsen zit er dan al op en ik ga op maandag woensdag en zaterdag met mn vader wandelen. ik bedoel meer iets van krachttraining.

dat zou ik ook wel willen maar ipv crosstrainer fiets ik 16 km naar school en ik wandel met mn vader.
maar wat voor krachttraining doe je dan precies?

zondag t/m zaterdag: 1 uur fietsen
haha, ik moet sowieso een half uur fietsen wil ik ergens geraken (altijd leuk om tussen de boeren te leven) en dus ook weer een half uur terug, dus dat haal ik wel :’) vaak ga ik ook nog een uur wandelen met mijn moeder, nu het vakantie is al helemaal.

cardio is iets anders dan krachttraining haha