Wat is je waardevolste aankoop?

?
Dat kan of qua prijs zijn of de waarde die je eraan hecht.

Mijn laptop denk ik. 500 euro.

Uh ff denken…Wat ik zelf had gekocht was my Jaquess lemans ring van rond de 200 euro

Qua fashion natuurlijk.
Electronica, meubels enzv heb ik natuurlijk meer voor betaald.

Mijn eigen aankoop zal denk ik mijn Calvin Klein jurk van 390 euro.

Geen idee. Dat zijn denk ik niet eens m’n duurste aankopen, maar meer dingen waar ik zelf veel waarde aan hecht.

http://i1168.photobucket.com/albums/r492/DennaMichelle/Blog%2001/May/Knuckle2.jpg

De middelste ring is dat btw.

Mijn piano. Maar die hebben mijn ouders voor me gekocht, dus het is niet mijn aankoop maar mijn duurste ‘bezit’.

Het duurste wat ik zelf gekocht heb is een ring van 70 euro in Thailand, die in Nederland een paar honderd euro waard zou zijn. Ik draag hem alleen nooit omdat ik bang ben dat ik hem beschadig, haha. Lekker zonde.

Verder qua waarde zou ik het niet weten, ik heb genoeg spullen waar ik nogal een intieme band mee heb :grinning_face_with_smiling_eyes:
Een spijkerjasje van 20 euro, hakken van 9 euro en een maxidress van 11 denk ik.

Ik heb niet echt een waardevolste aankoop. Qua prijs is het wel mijn winterjas van 80 euro maar qua waarde… Ik denk dan toch mijn nieuwe jurkje waar ik nu verliefd op ben.

pfoe…
ik zou het echt niet weten…
ik denk…
mn ipod? :’)
van kleding denk ik mn adidas…

Denk mijn iphone

Buiten mijn huisdieren om, mijn instrumenten en mijn camera. En het duurste was mijn Fender gitaar en een speciaal handgemaakte viool. En iets wat nog geen 4 euro heeft gekost maar waar ik echt waarde aan hecht om een bepaalde reden: een soort stoffen jaren 70 muis met een bel eraan.

m’n ipod,

M’n auto.

Waardevolste qua prijs: Auto
Waardevolste qua gevoelswaarde: Bijna al mn kleding wel ben ik bang :’)

Dat.

En anders toch elektronica, zoals laptop, iphone etc.

Mijn dr Martens qua ‘fashion’. En mijn Nikon D3100 qua duurste aankoop, waar ik heel blij mee ben! :slightly_smiling_face:

Een auto :slightly_smiling_face:

niet que prijs maar qua waarde voor mezelf een ketting gekregen van mn ex