Plaats hier je raarste gewoonte, meestal is dit iets beschamends haha
Ik zal beginnen;
Voor ik me bed in ga kijk ik altijd eerst in m’n kast of er niemand ik zit $
Plaats hier je raarste gewoonte, meestal is dit iets beschamends haha
Ik zal beginnen;
Voor ik me bed in ga kijk ik altijd eerst in m’n kast of er niemand ik zit $
haha… ik heb er veel… ten eerste kijk ik voor het slapen altijd het weerbericht zodat ik weet wat ik de dag erna moet aandoen
Ik zit altijd in de douche (alleen bij ons thuis). Deed ik als kind altijd, is nooit overgegaan. En het is heel handig bij 't scheren!
ik kijk voor het slapen altijd eerst heel mijn kamer rond om te kijken of er geen spinnen zitten! brrrrrr…
ik check voor dat ik ga slapen altijd 10x of ik m’n wekker wel heb gezet
haha! dat doe ik ook… en dan lig ik soms nog te piekeren in bed of hij wel juist staat
haha ja idd (:
dat is heel herkenbaar !
Ja dat heb ik ook heel erg, want ik heb echt heel vaak gehad dat die niet afging…
Ik slaap altijd heel slecht als ik voor iets belangrijks vroeg uit bed moet.
Bijvoorbeeld extra vroeg beginnen met werk, de trein halen voor een afspraak ofzo.
Net als wat hier boven staat, dan check ik echt 10x de wekker en droom ik er over. Heel irritant
Na het eten meteen mijn tanden poetsen, echt meteen.
Ik ook haha!
Als ik 's nachts naar beneden moet om naar de wc te gaan ren ik daarna altijd snel terug naar m’n kamer, omdat ik bang ben haha. En ik heb ook een rare tic dat ik alle deuren dicht moet hebben. Ik kan er totaal niet tegen als ik in een kamer ben waar een deur open is.
Het volume van de tv op een even getal zetten zoals 20 of 18
Dat laatste heb ik ook
-Ik ruik altijd aan (hand)doeken. Ja ook als ze gewassen en schoon zijn. Als ze niet lekker ruiken dan wil ik een andere
Ik ruik ook altijd aan mijn handen, ik kan er absoluut niet tegen als mijn handen ruiken naar hetgeen ik net gegeten heb. Gewoon het idee dat ik net iets gegeten heb en dat het er nog aan mijn handen zit vind ik stom. Dus ik was mijn handen best vaak.
En ik ruik ook echt altijd aan schone glazen, om ze vervolgens opnieuw af te spoelen voor ik er iets inschenk.
Ik heb overigens geen smetvrees ofzo. En ik zou dit bijvoorbeeld ook nooooit bij een ander thuis doen, dan maakt het mij allemaal niet uit hoor.
Als ik drink, kan ik er niet tegen dat m’n glas leeg is :’) dus als ik erge dorst heb, drink ik m’n glas niet helemaal leeg, schenk dan weer bij, en drink dan verder.
Sowieso heb ik wel een probleem met (water) drinken. Drink wel 5 liter water alleen op een dag en kan er niet tegen als het al een paar uur staat. Dan giet ik het weg en neem ik ‘vers’ water.
Ooit Signs gezien? :’)
Doe ik ook hoor! Ik zit niet altijd, maar af en toe ga ik erbij zitten… Vind het ook wel fijn!
En de gordijnen beneden moeten helemaal dicht zijn, zonder kieren, want anders kan een engerd er door heen kijken en ons neerschieten.
En als ik naar boven loop en het is donker, ren ik naar boven. Want dan ben ik bang dat er iemand voor de deur staat, die me neerschiet.
Ja, ik ben een scheiterd op dat gebied, ik ben bang geworden door opsporing verzocht.
Dat zijn de dingen die ik nu zo kan bedenken.
Haha ik dacht dat ik de enige was die zit in de douche!!
Ik blaas altijd in een beker of glas voordat ik hem gebruik. Ik ben altijd bang dat er stof of haren inzitter.