wat is je meest luxe dure make-up ding?

mijn collistar platium hart.
en mijn 5 diorkiss lipglossen!

ook heel belangrijk: mijn juicy tubes!

niet dat je hier op kan reageren ofso! (sarcastisch)

uhm…mineral foundation(poeder) van de bodyshop.
en make-up remover van collistar.
En kwasten!
stelt niet heel veel voor dus

Mijn MAC kwasten.
Ik heb er inmiddels 6.

eum…mijn mascara van nivea (12 euro :grinning_face_with_smiling_eyes: )
voor mij hoeft make-up niet duur te zijn,zolang het doet wat het moet doen is het goed :laughing:

collistar nagellak, of puppa eyeshadow of yves snt. lipgloss. geen idee want heb t alle drie gehad

ik koop nooi iets duurs

lancome mascara denk ik xd

Ik gebruik geen Make-Up 0_O

Ik koop bijna nooit dure merken
Volgens mij zijn mn merknagellakjes dan een van het duurste (chanel,yves saint laurent etc)

ik koop ook geen dure merken, het enigste wat ik ooit van een duur merk heb gehad is een tester-mascara van Chanel xD

Mijn Gosh kwasten, ik heb er nu 4 en iedereen vindt me gek dat ik zo veel geld uitgeef aan kwasten.

Tis niet echt make-up, maar ik denk mijn reinigingslijn van clinique. Qua echte make-up een maybelline mascara.

Het duurste wat ik heb is een blush van L’oreal ^^

mn foundation (dream matte mousse) en mascara ( The Collossal) van Maybelline. Stelt ook niet veel voor dus :stuck_out_tongue:

ik koop niets duurs xD en als ik dan iets koop wat iets duurde is dan koop ik het als het in de aanbieding is xD

mijn duurste is dan mascara van maybelline, 1+1 gratis, samen met vriendin gedaan, dus was ie maar 6,75 :slightly_smiling_face:

Mac oogschaduw, 19 euro :slightly_smiling_face:

Een vibrerende Lancome mascara xD die kost 34,- euro

Van me moeder gehad :expressionless: Ik had echt zoiets van dude wat moet ik ermee :'D

hmm ik had ooit een mascara van clinique…
en heb nog juicy gêlée van lancôme maar die gebruik ik ook nooit meer :stuck_out_tongue:
dat zijn wel mn duurste dingen denk ik. geef daar nooit zoveel geld aan uit.

Ik houd wel van dure dingen eens in de zoveel tijd, maar mijn budget is er nog niet echt aan toe om full-time dure dingen te gebruiken xD

Mijn Dior Blackout mascara, mijn knalrode Chanel lippenstift, mijn Clinique foundation+concealer en mijn Chanel nagellakjes.