Wat is je leukste of gekste bijnaam

Ik heet Anna, maar iedereen noemt me drol.
Het maakt me niet veel uit. Ik vind het alleen niet leuk als mensen naar de wc gaan en dan moeten poepen en dan zeggen hè daar is Anna

Wat is jou bijnaam?

Kris, Krissy, Dropje, Witte, Miem.

Witte en Miem zijn echt dingen uit de familie, niet echt een verklaring.
En ik heet Kristy, vandaar kris. Sommige maken er als grapje Krissy van wat geloof ik dropje betekend hier in de buurt :slightly_smiling_face:

Ik heet Ilse, en mn bijnamen zijn : Ils, Illie, Poet ( vraag me niet waarom, heeft mn vader ooit verzonnen haha!). :flushed:

Naadman, Nathan, Nana, Naatje.

En ik heet Renate. :’)

nini

Mijn naam is Masha and op de basischool had ik de gekste bijnamen zoals, platick girl, mat, maffel, maff, maffie. Ik vond het nooit echt erg, ik vond het juist leuk. Ik was echt het gekke meisje (niet dat ik dat nu niet be hehe) x

hihiihihihiih helemaal niet door mij’

Pietertje, Saar, Saarie

mallere grrrrauw

Nee joh, hoe kom je erbij! :'D

Kameel, Pammie, Pammetje.

Ik heet Pamela, en de verklaring van kameel: Toen ik net in de brugklas kwam sprak iedereen mijn naam uit als Pameela, toen zei ik dat ik geen kameel was, want dat klinkt als een kameel vind ik. Na een tijd zijn mijn vriendinnen me voor de grap kameel gaan noemen, good times (:

Mij noemen ze Chewy :grinning: beetgje kauwgomvrslaafd… en dat is in het engels Chewinggum :slightly_smiling_face:

Mij noemen ze gewoon Alex :slightly_smiling_face: , afkorting voor Alexandra.
Mijn beste vriendin noemt mij soms: Lexxie :’)

Mijn ouders daarin tegen zeggen heel vaak: ‘’ annie ‘’ omdat ik mezelf zo noemde toen ik 3 was.

‘Boobs.’

Ja echt waar.

Ik heet Kirsten, dus vaak wordt dat dan Kirs, en m’n crush zegt altijd Kir.
Vroeger was het Kirzi, en later werd dat Kirz (dat was toen stoer, een z achter je naam. Een vriendin die ik nog ken uit die tijd blijft mij ook consequent kirz noemen :stuck_out_tongue:)

Verder: Kikikabouter, kleintje, kirsieflipsie (maar dat is gelukkig alleen door m’n zusje).

we noemen mij vriendin altijd "kippekat"ze heet caitlin haha

De bijnamen ‘Raske’ en ‘Ras’ plakken al aan me sinds groep 7 ofzo whuhahaha :’)

Maar mijn naam is gewoon Rachella

Een vriend van me noemt me soms ‘Gaysex slurpings’

idek :’)

stees

oh en sletta bitch

Eigenlijk heb ik alleen Leo. En bij beste vriendinnen is het ‘hee geile beer’ ‘doei stoeipoes’ en dingen in die richting :'D

Vroeger noemde mensen mij vaak pyromaan… Ik weet niet waaraan ik die bijnaam heb verdiend.