Wat Is Je Grootste Haar blunder??

Mijn grootste haar blunder is, dat ik stukje van me haar heb verbrand met hogestand fohn…
En een andere blunder was, ik rolde een ronde borstel door me natte haar strak in en toen kreeg ik hem nie meer uit de borstel, moest geknipt worden…

Wat zijn jullie haar blunders??? Ben benieuwd :upside_down_face:

ik heb mn haar eens groen gehad door de verkeerde verf :’)

omg! Dat is erg…

Mijn haar is eens knaloranje geworden door goedkope verf.
Ik verf mijn haar nooit meer thuis xD.

Ik heb volgens mij geen haarblunders, want ik doe niks bijzonders met m’n haar. Ik verf het niet, gebruik geen stylingproducten, fohn/stijl/krul het niet…

Ik ben een brunette maar toen ik 15 was heb ik een keer blonde highlights gedaan, maar het was teveel (meer blond dan bruin) het zag er echt niet uit. Alsof ik spaghetti op mijn hoofd had. En 1x was mijn haar pimpelpaars. Door een foutje :cold_sweat:

Ik had mijn haar eens veel te donker geverfd… Nu heb ik een heel blanke huid, dus het zag er gewoon niet zo denderend uit. Komt mijn moeder met het briljante idee; ik heb een pakje ontkleurder, laten we dat erop doen!! Werd dus echt oranje op het zwart en geel op de donkerbruine uitgroei. Was trouwens dik 11/12 geleden, op een zondag en toen waren de winkels nog niet open op zondag. Moest ik er dus ook nog mee naar school! Volgende dag geverfd met bruine verf, pakte natuurlijk veel te groen uit, maar alles beter dan oranje en geel :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb een keer kauwgom in mijn haar gehad… En een keer suikerspin (dat was echt heeeeeel smerig)
En vorig jaar liep ik 2 weken met worteloranje haar rond. Wilde van knalrood naar blond, maar dat lukt niet in 1 keer blonderen. Wilde mn haar daarna wat rust geven dus liep 2 weken met een muts op, haha!

Ik heb enorm stijl, dun en futloos haar. Ik kan er werkelijk niks mee, de kapper weigert zelfs om laagjes in mijn haar te knippen omdat ik gewoon te dun/weinig haar daarvoor heb… Een knot, staart of wat dan ook kan dus niet bij mijn haar en het hangt altijd maar hetzelfde langs mijn gezicht.

Dat was ik zo zat, dat ik tegen het advies van mijn kapper in een permanent krullen heb gezet. Zo leek het net alsof ik dikker haar had en het kreeg meer volume.
Nou dat heb ik geweten, het was helemaal dood, ik heb bijna al mijn haar eraf moeten knippen en daarna is het nooit meer hetzelfde geweest.
Ik weet niet of het aan de permanent ligt, maar mijn haar splijt nu jaren later nog aan alle kanten en ik blijf naar de kapper rennen om er enorme stukken steeds af te halen.

Nooit geen permanent meer voor mij, en ik ben bang ook nooit meer lang haar.

ahahah hilarisch :bowing_man:

up

ik heb het drie jaar terug super kort geknipt. nog altijd spijt van :frowning_face:

Ik heb bij mezelf ooit highlights aan proberen te brengen. Ik had werkelijk geen idee hoe het moest. Dus uiteindelijk had ik grote blonde klodders bovenop mijn hoofd xD

Ik heb ooit een keer permanent gehad, toen was ik 12 ofzo, en het zag er gewoon heel nep uit, maar ik was er onwijs trots op haha. Oh en ik ging rond die leeftijd ook altijd rare kapsels maken met vriendinnetjes, allemaal kleine staartjes enzo, en dan gingen we ook gewoon zo over straat haha.

Ik wou gewoon een stukje van me haar af bij de kapper, had ze me een hele boblijn gegeven door miscommunicatie.

Toen ik 9 of zo was, was ik een keer bij me nichtjes en ik dacht laat ik is me haar borstelen met zo een borstel waarmee je krullen kunt maken en zo. Zat ie helemaal vast in me haar, ik huilen. Ik zei knip het er maar af, maar gelukkig waren mijn nichtjes zo lief om het stap voor stap elk haartje los te maken van de borstel.

Toen ik 6 was had ik mijn pony afgeschoren. En toen moest ik van mijn moeder helemaal kaal. :’)

Zelf mijn super lange haar blonderen… Uiteindelijke resultaat: kort en gelig haar. Word nog verdriet als ik eraan denk haha.

haha awh sommige zijn echt zielig :blush:

ik ging toen ik 5? was met mijn broer kappertje spelen
mijn broer had mijn paardenstaart er deels af geknipt dus wel nog gelijk maar gewoon hup stuk eraf… dus het was een heel stuk korter en ik had bij m’n broer zijn kuif eraf geknipt + overal een beetje plukjes :") gelijk naar de kapper gegaan om het weer een beetje te corrigeren hahah

In de kleuterklas kon ik niet kiezen of ik twee vlechten of staarten wou dus liep ik rond met een vlecht aan de ene kant en een staart aan de andere… :cold_sweat:

Ik had zwart geverft haar en wilde er vanaf. De kapper adviseerde me het eerste bij te verven en dan te bleken zodat alles dezelfde kleur had, maar daar had ik geen zin in.
Dus uiteindelijk was mijn uitgroei blond, het middenstuk dat nog niet zo vaak zwart was geverft oranjig en de onderkant nog steeds zwart:P

Daar kwam later natuurlijk ook nog mijn eigen uitgroei bij, het zag er prachtig uit:P