Wat is je grootste goal in je leven?

Wat wil jij écht bereiken? Wil jij dokter worden? Wil jij een gezin starten? Bouw jij je eigen huis later? Vertel het hier en inspireer anderen met jouw wensen!

Persoonlijk zou ik heel graag een boek willen schrijven en later een bakkerij oprichten!

Op wereldreis gaan

Nog een voorkeur hoe? Vliegreis? Bus? Volkswagen busje? ;d

Ooh jij wilt ook een bakkerij! Ik ook :upside_down_face:

En ik weet al helemaal hoe mijn tuin en keuken er moeten uitzien, als ik geen huis kan vinden waar ik dat kan creeren dan bouw ik mn huis zelf.

Ik wil gelukkig zijn, en ik denk dat mijn leven een soort zoektocht daarnaar toe wordt.

Ik heb geen idee, haha. Vliegen - auto - backpacken. Ik zie het nog wel :"). Moet mijn studie nog afronden.

Na mijn studie wil ik eerst meer van de wereld zien. Liefst met partner. Verder geen idee waarheen en hoe. Daarna wil ik me toch gaan settelen en huisje, boompje, beestje en alles.

Eigenlijk wel huisje boompje beestje bankrekening. En het liefst ook veel verre reizen maken. En ik wil ook veel bij mn familie zijn.

Dit, en onderweg hoop ik anderen te kunnen inspireren in hun eigen zoektocht.

ik wil heel graag fotograaf worden

Dokter worden
In India wonen (deeltijds, of volledig, ik weet het nog niet)

Gelukkig en gezond zijn en oooooit een thuis vinden.
Ja, zal fijn zijn. Dat is pas een goal :")

Dus verhuizing nummer twaalf, kom maar op!

Met glans afstuderen, een job vinden die ik leuk vind en een geweldige partner vinden.

Ik heb heel veel problemen gehad met school de afgelopen 2 jaar dus voor nu mijn middelbare school diploma halen.
En dan verdér:
Naar Korea gaan.
Verliefd worden haha maar dat komt vanzelf wel.
Een leuke opleiding met stage of uitwisseling naar het buitenland

Carrière in de wetenschap combineren met een gezin stichten…

een baan vinden die ik écht leuk vind
op wereldreis met m’n beste vrienden
en gelukkig zijn ofcourse c:

Van Mavo naar Vwo gaan.

ik wil later een reis om de wereld. ik wil uitdagingen maken :upside_down_face: :upside_down_face:

klinkt eng maar ik wil niet later zeggen: Wat als?
maar later wil ik minstens 6 kinderen helpen en een verschil maken/mensen helpen/elke dag iets creatiefs doen met een huis met mooie aura :flushed: :flushed:

gelukkig zijn en m’n lichaam mooi vinden