Wat is je grootste blunder ooit?

Ik weet niet zeker of die al bestaat [vast wel]
maarjah. :stuck_out_tongue:

Als je het niet weet, gebruik je toch gewoon even de zoekfunctie??

Oeh, dat was een blunder…

haha

hier eentje van jou

Ooit tijdens uitgaan dacht ik een jongen te herkennen. Dus ik 'm knuffelen, draait hij zich om. Ik ben nog nooit zo snel naar de andere kant van de discotheek gerend, hahaha.

En ooit een keer moesten we savonds op school zijn, voor presentatie van sectorwerkstuk.
En we hebben 3 klapdeuren die naar de aula leiden. Daarachter zitten de kluisjes.
Alleen gaan savonds de achterste twee klapdeuren altijd dicht. Maar ik, met mijn binnenblondheid, vergeet dat natuurlijk.
Zie ik een vriendin bij d’r kluisje staan en ik had dr wat belangrijks te melden. DUs ik wil dr heen rennen. Knal ik vollop tegen de deur aan.
-genoeg mensen die 't hadden gezien. schaamschaam-

-Ik ben op mijn bek gegaan tijdens een powerpointpresentatie, ik stond zo vaag te doen met mijn voeten dat ik omviel. Klinkt vaag, was het ook. Erg voorlul.
-Ik maak iedere dag bij de fietsenstalling een domino-day. Echt ik snap niet hoe die mensen hun fiets normaal uit dat ding kunnen trekken.
-De hele klas was luid bezig en iedereen stond op zijn kop van gekheid. Bij een vriendin van mij zag je haar string boven haar broek uit komen. Dus ik; ‘L, hijsen!’
L; ‘Heh wat?’
Ik (harder); ‘Hijsen!’
L; ‘WAT?’
Ik (keihard door de klas); ‘JA JEZUS! JE STRING KOMT 3 METER BOVEN JE BROEK UIT MAN.’
En toen was de hele klas ineens stil. :’)

Ik flikkerde van de trap af toen we corvee moesten doen, niemand ging lachen ofzo (gelukkig) had wel paar blauwe plekken haha.

Ik in de mediatheek uitgebreid ging vertellen over dat ik weer ongesteld was en dat ik de laatste tijd minder bloedde dan normaal ,
en dat de hotste jongen van school dat allemaal heeft gehoord -.-

Zoekfunctie aub!