Wat is je favoriete jaargetijde?

Lente - alles staat weer in bloei, liefde hangt in de lucht
Zomer - vakantie, zon en lekker weer
Herfst - kastanjes liggen overal, alle blaadjes verlkleuren en vallen van de bomen
Winter - de feestdagen als sint, kerst en oud & nieuw, en natuurlijk SNEEUW!

Wat is jouw favoriet? Schrijf het hieronder met je motivatie!

alvast bedankt xoxo :slightly_smiling_face:
btw, dit leek mij het de beste categorie voor deze topic :slightly_smiling_face:

Zomer :grinning:

Ik vind elk seizoen wel iets hebben :slightly_smiling_face:
maar herfst vind ik het minst.
En de andere 3 zijn dan mijn favoriet :grinning:

Oja een reden: Leuke kleren + bikini, zomervakantie, veel leuke dingen doen op school (naar het strand etc.), naar Italië jeuj, bruin zijn, vakantie en nog veeeel meer!

Winter/lente
Ik hou niet van warm weer en van natte blaadjes met veel regen.

Zomer! Ik hou gewoon ontzettend veel van zon en ik vind het ook nooit te warm. Je kan ook altijd leukere dingen doen in de zomer dan in de andere jaargetijden, vind ik. En dat gevoel van die brandende zon op je huid, heerlijk :slightly_smiling_face:

Zomer ; Zee,zon,strand,vakantie,zonsondergang,bikini

De zomer en de lente!
Lekker weer, goed humeur, je kan veel leuke dingen buiten doen en ik ben jarig :slightly_smiling_face:

Ik vind ze eigenlijk allemaal leuk (: Alleen een hete zomer niet, want ik kan niet tegen hitte.

Lente. Lekker weer, niet te warm, mooie bloemetjes. Zonnetje. Vrolijkheid!

same here!

Zomer. (: Ik houd van de warmte. De winter vind ik ook wel iets hebben vanwege de feestdagen en ik vind een witte kerst geweldig. En als het zo vroeg donker is met alle lichtjes. Voor de rest vind ik de sneeuw en de stormen een afknapper.

zomer & winter <3

Zeker wel de lente. Geweldige periode vind ik dat. Tijdens de lente ben ik ook het gelukkigst heb ik het idee.

Lente - vaak wel aardig weer, en niet super heet, want dat vind ik kut
Zomer - vrij, festivals, relaxed, alles.

Lente,Zomer

Oh bijna vergeten waarom de zomer nog meer zo geweldig is: FESTIVALS!

Zomer! Winter is wel leuk in films enzo… maar ik HAAT kou. Nee, geef mij maar warme dagen met veel zonlicht, bomen met veel bladeren en korte kleding!

Lente en zomer.