Wat is je favoriete beauty product?

Hoi!

De titel zegt het eigenlijk zelf! Ik heb al veel verschillende merken en producten geprobeerd aangezien ik nooit goed wist wat mijn huidtype is. Tot vorig jaar had ik een vette huid en vaak last van puistjes en zwarte puntjes. Toen gebruikte ik die 3 stappen van Clinique en creme van Vichy, maar net zoals bij tandpasta is het belangrijk om regelmatig af te wisselen! Wat zijn jullie favorieten op dit moment?
xx

Is mascara een beautyproduct?
In dat geval de gele dildo mascara van maybelinne NY

Ik denk niet dat het een dildo mascara is :slight_smile:
Maar ik bedoelde eerder producten als dag/nachtcremes, lotions, reinigers, … dingen om op je gezicht te smeren om je huid te hydrateren, puistjes weg te krijgen, minder te doen glanzen, …

De Shine Control dagcrème van de Nivea :slightly_smiling_face:

Ik vind het spul van Sebamed super goed! Volgens mij kun je het alleen maar krijgen bij DA

x

Die mascara ziet er zo uit :stuck_out_tongue:
Maar ik heb geen last van puistjes etc dus ik weet niet

Waar gebruik jij die mascara voor?

Garnier essentials!

Garnier + Vichy

Alwéér zo’n topic *zucht*

vichy normaderm scrub, face wash, dag- en nacht-crème

Make-up remover van L’oreal voor waterproof make-up. Niet dat ik dat heb maar die is wat zachter voor de ogen.

Waarom kijk je er dan op ? :zipper_mouth_face:

Het maakt niet uit wat voor merk, als het maar goed werkt toch?
Ik vind Nivea producten altijd wel fijn, en qua make-up Maybeline NY.

Ik ben zelf niet zo’n fan van Nivea. De body lotion werkt heel goed tegen een droge huid, maar de gezichtscreme zorgt bij mij altijd voor een vette of glanzende huid…

haha, niet op die manier.
Maar zo noemde mijn zus die toen zij hem kocht, beetje aangeleerd :slightly_smiling_face:

Werkte die creme van Vichy?

Mijn eyeliner van Yves Rocher :slightly_smiling_face:

mijn foundation van maybelline (Dacht ik?

Of die zelfbruiner, bah, dan voel ik me echt een wortel.