Wat is illuminatie?

Wat is dat ooit? Er is een topic over maar wat is het wat houd het in ?:stuck_out_tongue: snap dr niks van

Waarom vraag je dat niet in het topic…

zucht.

Omdat je dan een link krijgt waar je niks wijzer van wordt.

Ik snap het na heel veel researchen ongeveer, maar ik wil er niks mee te maken hebben, vind het creepy shit. En ik geloof er niet in. Maar dat terzijde, voordat ik een discussie ontlok.

Manon (ja toch) dan kan je het net zo goed zeggen… Scheelt ons weer zoeken

Iets met een oog ofzo ? En er is ook een filmpje over met Barack Obama op youtube. Even opzoeken… http://www.youtube.com/watch?v=dM7L4SDGdqU hier. En hier een link van wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Illuminati_(orde)

Misschien heb je er wat aan.

^ Ja ik vind het een interessant onderwerp, en ik heb het er vaak over gehad met een bepaald persoon.

je moet dat topic ook helemaal doorlezen
in 1 zin in het niet uit te leggen.

ik geloof, maar weet totaal niet zeker - dat mensen hun ziel verkopen om bekend te worden. celeb’s zouden allemaal dingen in hun liedjes doen om ons te brainwashen. - zoiets. :’]

ik ga dat topic wel even zoeken.

http://forum.girlscene.nl…list_messages/150592/last

Super, ik had hier net een samenvatting getypt, is m’n internet ondertussen uitgevallen, wat ik pas doorkreeg toen ik op ‘verstuur’ drukte -.-’
Heeeeel korte samenvatting dan.

Er bestaat een elite van invloedrijke personen, die de wereldmacht in handen hebben. [Onder andere koningen, celebrities, presidenten, politici] Zij hebben een pact met de duivel, die hen ‘fame and fortune’ geeft in ruil voor die macht. De duivel wil alle mensen los maken van God, en alles wat God verboden heeft toejuichen. Dat doet hij door middel van verborgen teksten en tekeningen in plaatjes, clips, liedjes, etc. Zo wordt de hele wereld langzaam gebrainwashed.

Zoiets is het, heel eng en raar. Sorry dus als m’n samenvatting niet helemaal juist is!

aah begin niet over illuminati, krijg je een slechte reputatie van hier…

OMG 16:16 OP MN KLOK OMGOMG ILLUMINATI!!

…

Nou nee hoor ^

Niet echt iets wat je zomaar kan begrijpen/geloven zonder je in te verdiepen denk ik.

Zelf vind ik het maar vergezochte onzin, maarja, als mensen graag willen geloven in hersenspoelende celebs, dan doen ze dat maar.

hmm…
ik had der ooit een filmpje van gezien op youtube over Lady GaGa
maar ja wat wil je deraan doen.
als ze hun ziel zogenaamd willen verkopen aan de duivel, dat zijn hun zaken dan xd

is van Jay-Z hij neemt de wereld over hahah

Oke, met dank aan Manon hoor je nu een beetje te weten wat het inhoud. Verdere discussie’s graag in het illuminati topic.

Oh en trouwens, zo bijgeloving als OMG 16:16 OP MN KLOK OMGOMG ILLUMINATI!! zijn de mensen in het topic niet hoor. Dat is gewoon overdreven. En het gaat ook niet alleen maar over celebs.

Wat ik er uit heb begrepen, is, om het maar even kort door de bocht te zeggen, dat het een achterbakse en niet voor de hand liggende manier is om iets te bereiken of mensen voor je te winnen, zoals celebs en andere beroemdheden dus zouden doen.
Persoonlijk vind ik het een beetje ver gezocht, het zou me ook niks verbazen als je aan sommige celebs vraagt wat de illuminatietheorie nou precies is, ze er nog nooit van gehoord hebben.

maar om in te stromen in dat discussie topic is ook weer zo lastig; 94 pagina’s lezen…