'Wat is hier godverdomme gebeurd?'

[b]Tweede kerstdag
26 december

DEEL 1 – Voorafgaand aan het diner[/b]

09:45
Ik heb de kerstboom net per ongeluk omver gestoten toen ik één of ander nieuw danspasje aan het uitproberen was. De stam is door midden gebroken en alle ballen zijn gesneuveld. Er is niemand thuis dus ik heb nog even de tijd om alles er weer normaal uit te laten zien.

12:01
Te laat. Mijn ouders kwamen net de woonkamer binnen toen ik de stam van de boom met tape probeerde vast te maken. Mijn vader struikelde ook nog eens over de piek heen (een foeilelijk ding trouwens).
“Wat is hier godverdomme gebeurd?”, schreeuwde hij.
“Ja, dat vraag ik me mijn hele leven al af,” mompelde ik.
Geen goed antwoord blijkbaar, want ik kreeg meteen één of andere lelijke nepkerstman tegen mijn hoofd gesmeten.

13:06
Ik heb de familie Flodder even kunnen ontvluchten en loop nu door de sneeuw te banjeren. Misschien was het toch een goed idee geweest om normale schoenen aan te doen in plaats van hakken van 14 cm. Ik kan er sowieso al niet op lopen, laat staan als er 3 meter sneeuw ligt. Nou ja, als ik voorzichtig loop en me af en toe aan een lantaarnpaal vastgrijp kan er niets misgaan.

13:07
Ik lig op de grond.

13:08
Lig nog steeds op de grond. Volgens mij heb ik wat gebroken.

13:09
Ik bel mijn vader even op om te vragen of hij me met de auto komt halen.
“Hoi pap, ik ben gevallen. Kom je me even ophalen met de auto? Kun je dan meteen die reep chocola meenemen? Hij ligt in het linker kastje van de keuken naast…”
Hij hangt op.

18:19
Ik ben eindelijk thuis na 5 uur door de sneeuw te hebben gestrompeld. Niemand vroeg hoe het met me ging. Het enige dat er tegen me werd gezegd was: ‘Je bent bijna 20. Kun je je vanavond als Hennie en Truus komen misschien eens normaal gedragen?’
Ik antwoordde: ‘Dat moet best lukken. Vooral als Hennie weer over zijn treinverzameling begint.’

Binnenkort deel 2…
WEBLOG

http://sexydushi.web-log.nl/.a/6a0134811c7303970c0148c7190eb1970c-500wi

:face_with_raised_eyebrow: Wel grappig geschreven.
Waarom staat dit bij onzin? Wat moet het voorstellen? :’) en ik dacht altijd dat de 26e van December tweede kerstdag was en niet de 27e.

‘‘Begin volgend jaar is mijn boek klaar!!! (dat rijmt…)’’
dat rijmt niet hoor…

27e is niet tweede kerstdag hoor :stuck_out_tongue:

wat n grappige tekstjes! (heb ook ff je blog bekeken)

Haha grappig!

hadjedit ook niet gepost maar dan anders met eerste kerstdag?

Volgens mij rijmen ‘jaar’ en ‘klaar’ behoorlijk op elkaar… Wat versta jij onder rijmen dan? :wink:

snap je het al of…

Ja, dat klopt! :slightly_smiling_face:

ja maar als ik de zin uitspreek rijmt t niet

Oeps!:blush: Fijn dat er tenminste nog iemand oplet als ik het zelf niet doe :wink:
Thanks!!!

haha ik vind het wel heeel grappig
maar je blog doet het ffniet bij mij :frowning_face:

Haha leuk geschreven! Maar moet dit niet bij schrijfsels?

Haha, omdat veel mensen altijd in het onzintopic zitten rond te neuzen. En het moet inderdaad de 26e zijn. Ik kom weer lekker snugger over merk ik :wink:

Ja, you’re right! Ga het even doen, thanks! :slightly_smiling_face:

Ik vind dat je leuk schrijft! (:

Dankjewel voor je compliment! En superleuk dat je m’n blog hebt bekeken. Ik zit trouwens ook wel eens op jouw blog te speuren, leuke outfits heb je altijd! Altijd met bijpassende sieraden :slightly_smiling_face: Ik heb je recept voor ijskoffie pas trouwens uitgeprobeerd! Zelfs in de winter was het heerlijk, haha!

Leuk geschreven. Erger me alleen wel aan de titel.

nice haha

nice haha