Wat is het?

Heeey meiden,
Ik heb een vraagje voor jullie…
Ik ben een meisje van 18 en ik heb eigenlijk nog nooit echt een vriendje gehad… (gezoend heb ik wel hoor:p )
Maar… het probleem is dat ik wel graag een vriend wil… (ik lees vaker verhaaltjes hier op girlscene van jullie en dan mis ik het echt)
Er zijn ook wel ns jongens die me leuk vinden en interesse tonen… maar om de een of andere reden wordt het toch nooit iets…
Ik weet wel zeker dat ik hetero ben… dus daar ligt het niet aan;)
Weten jullie misschien waar het aan ligt en kunnen jullie me helpen? Ik vind het nu toch wel eens tijd worden voor een leuke vriend!!
xx sorry voor t lange verhaal!

oo trouwens… ik kan echt wel met jongens praten hoor, ik heb een paar goede jongensvrienden en ik kan super goed lachen met jongens én meisjes… dus daar ligt het ook niet echt aan …
pff help please!

dat lange valt ook wel mee hoor haha! Ik heb ook pas op mijn 17e een echt vriendje gehad. Daarvoor had ik ook wel gezoend, en die jongen vond mij dan opeens super leuk terwijl het voor mij niks betekende. Oke het betekende soms misschien wel iets maar ik had gewoon sowieso bindingsangst en dat maakt het niet makkelijker. Als je je jongen echt leuk vind, gewoon jezelf over de streep trekken en kijken of het wat kan worden. Geen negatieve gedachten houden want dit remt alleen maar. Succes meis!

Dankjewel voor je reactie! Heb je nu nog steeds last van je bindingsangst dan? Want ik heb wel ns t gevoel dat ik dat ook heb… maar k weet t niet zeker…

uppp?
pleaaase help!!:stuck_out_tongue:

Ach, je bent jong en je wilt wat en je wilt zoenen en je bent de ware nog niet tegengekomen ;p
Ik zou gewoon wachten of gewoon uitgaan enzo, en dan op een jongen wachten die je echt leuk vind en niet alleen maar om te zoenen enzo.
Misschien is het gewoon een kwestie van wachten tot je ouder wordt ^^

same here…

nouuu ik ben al 18 … maar ik wil t juist niet alleen voor t zoenen ofzo… is natuurlijk wel leuk enzo :wink: maar… ik wil t juist zodat er iemand is die om me geeft weet je wel?
Uitgaan is n beetje een probleem … ik weet dat t zeer belachelijk is maar k mag bijna nooit uit van mn ouders… ze zijn echt streng wat dat betreft… en ook echt niet over te halen … :S

ik heb eerder verlatings angst ofzo… ik ga dan helemaal melig doen en als hij even niet antwoord op mijn smsjes al vragen wat er is of als hij even geen emoticons gebruikt op msn ook… dus dat is niet echt bevorderend voor een relatie… :stuck_out_tongue: ik zou het vooral niet forceren. een lief overkomt je, als je gaat zoeken vind je het toch niet… =) dus doe gewoon wat je altijd doet^^ maar wat je natuurlijk wel kan doen is nieuwe plaatsen opzoeken =D bevoorbeeld uitgan zoals sommige al zeiden^^

ok hier heb je weer veel aan xD

@YouAreSoCrazy
Jaaa dat heb ik ook wel… dat ik heel snel bang ben dat er iets is enzo …
Als iemand bezig is met iets en ik praat met hem op msn… en daardoor langzaam of kortaf reageert dan heb ik dat al meteen
Irriteert best he?:stuck_out_tongue:

En tuurlijk heb ik er wat aan:) Dankjewel voor je reactie! :slightly_smiling_face:

weet iemand nog ietsss? :open_mouth:

Uit ervaring…
Als je een jongen ZOEKT, kom je toch met de verkeerde thuis.

Jaaa daar heb je gelijk in…
maaar ik ben pas sinds kort op zoek zeg maar… en daarvoor had ik ook geen leuke vriendjes:p

trouwens ik had ook ns bij het topic ‘Stel ik me te weinig open’ ofzoiets gekeken… en dat kwam me ook wel bekend voor eigenlijk …

uppppppppppppppppppppppppppppp

Hahahah idd!
Naja, anyway, wat misschien ook een idee is; met vriendinnen de stad ingaan, leuke jongens kijken, en kijken of je contact kunt maken met ze :slightly_smiling_face: Vinden jongens vast ook leuk als een meisje op ze afstapt, in plaats van andersom. En dat dan nog eens niet tijdens het uitgaan!