Wat is het vieste eten ooit ?

haaai ;d
wat vinden jullie echt heel vies?
ik vind bijvoorbeeld olijven ècht vies.
Meeste mensen vinden spruitjes vies, maar dat vind ik wel mee vallen : D
Dus laat achter wat jullie echt vies vinden !

;x

Hutspot of zuurkool. Dat dan ik echt niet eten. Sowieso hou ik niet van gestampt eten, ik heb al mijn tanden nog hoor.

carpaccio met pijnboompitten enzo
& olijven

^ Hmm zuurkool :grinning:

Ik haat gehakt en vis en alles met een sinaasappelsmaak (behalve sinaasappels zelf en vruchtensap :'D)

alles dat eindigt op -kool. behalve boerenkool want dat is wel lekker.

bruine bonen. bleeeegh.
^carpaccio is godddelijk.

Hahaha, idd je hebt je tanden nog maar je kunt er ook vlees stukjes door doen zo dat je nog kunt kouwen :wink:

vlees…

Nah ik hou er niet van. Ik heb liever ECHT vast eten. Mijn oma maakt het graag, ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik liever geen hutspot wil maar ik vind stampot of aardappels over het algemeen niet lekker. Ze eten het ook graag met veel jus, samengeprakt en en roeren. Gatverdamme! Als ik dat zie verlies ik al mijn eetlust x__x

Bruine bonen en zuurkool, disgusting haha.

Vis en schelpdieren (behalve lekkerbek en vissticks).

Verder hou ik niet van erwtjes (al maak ik het wel af en toe omdat mijn vriend er gek op is) en ook bruine bonen. Eig alle bonen behalve sperziebonen en tuinbonen :0

Maar verder ben ik geen moeilijke eter, ik lust vrijwel alles als het maar goed bereid is. Ik heb eerder smetvreesachtige neigingen. Iets wat op kattenvoer lijkt hoef ik niet en gekke beesten eet ik ook niet. Maar 9 van de 10 gerechten die een onbekende voor me zou maken zou ik wss wel lusten MITS goed bereid v__v

En dan ken ik een vriendin die echt NIKS lust. Mijn vriends hele familie eig. Voor hen kook ik alleen Bobotie want dat is het enige wat iedereen wel lust :'3

zoekfunctie :slightly_smiling_face: