titel zegt het al
Melk met Fanta mixen. Ulgh.
Perzik danoontje op een wit bolletje, gatverdamme.
eigenlijk ben ik niet zo van hele rare of vieze dingen uit proberen :’)
maar toen ik 8 jaar was ofzo ging ik met een vriendin aan een verroeste paal likken van een buitentafel :'D zoooooo vies haha.
Haha oja, ik was een keer in de speeltuin van een pannekoeken huis en toen likte ik aan een boom waar hars aan zat, omdat ik dacht dat het stroop was. Dat was ook wel traumatisch:3
toen ik 6 was ofzo luste ik mn gehaktbal niet meer
dus had ik hem stiekem onder tafel geplakt
en een paar dagen later ging ik kijken
echt je weet niet wat je ziet
Aan een boom ruiken voor school X’D we hadden de opdracht verkeerd gelezen.
Smurvensnoepje op stokbrood met kruidenboter.
Oliebol met kruidenboter X’D
En mieren eten toen ik klein was.
popcorn van de grond eten xD
chocolade koekjes met tomatenketchup…
maar opzich smaatke het wel ofzo
anders denk ik per ongelijk met blote voet in hondendrol gaan staan
Okay, die is zeker traumatisch en grappig tegelijk xD
Haha ik kan er nu wel om lachen, maar toen kreeg ik volgens mij tranen zo vies was het.:v
Met mn blote voet in een naaktslak staan, hij kwam tussen mijn tenen door omhoog. ö
Ik weet nog iets smerigs (wat ik overigens niet heb gedaan):
Vroeger speelde ik eens bij een vriendinnetje en we gingen heks of iets dergelijks spelen en het was de bedoeling dat we een zo vies mogelijk brouwsel probeerden te maken. Haar zusje deed ook mee en die had duidelijk gewonnen: die kwam aan zetten met een boterhamzakje gevuld met plas en een drol te grote van een bakker(knikker ja) :'3
whaaaa, dat brengt me op een verhaal…
vroeger bij een vriendin gingen we dus ook heksje spelen of iets dergelijks, toen hadden we al het chemische en weet ik het wat in de bsadkamer in een emmertje gedaan. Dat vervolgens een halfjaar in de kast laten staan, en dan de moeder van mijn vriendin erachter laten komen
Waarom staat dit in godsnaam bij Fashion?
Trouwens dat klinkt lekker :V Was dat ook de reden waarom je het probeerde? xD
Toen ik nog heel klein was at ik wel is zand.
Toen ik klein was speelde ik in de douche altijd met mijn poep met van die bakjes, jeweet toch die je op het strand had als klein kind in alle vormpjes :’)
En ehh, toen ik een keer nodig moest plassen maar er geen toiletten waren en ik geen zakdoekjes had, in de bosjes geplast en een sok van een vriend als tissue gebruikt, whehe.
IEEEEEEL hahaha.
Hahaha dat is vies :'D
Ik had ook een keer dat ik zo nodig moest plassen dat ik naar de wc toe liep, zag dat de klep er nog op zat, en ik ging er alsnog op zitten ><