Wat doen jullie
Wat ik zelf af en toe wel eens doe:p :
Over zoenenn:
-tongggzoenen;p (beetje nat maar hangt er vanaf of je daar van houdt… niet als een wasmachine maar soms gewoon liefdevol en soms opwindend zeg maar:p)
-kusjes op de mond
-kusjes in de nek
-op zn buik kusjes geven(aa)
-tepels likken?:dp Sommige jongens vinden dat geil, haha.
-zoenen op zn bovenbenen, rond zn liezen, onderbuik, onderkant van zn grote vriend…
-oorlel zuigen='D
-aan zn vingers zuigen, daar worden jongens soms heeeel geil van (mijn vriendje in ieder geval wel=D), boner/stijve gegarandeerd:dp
rukken enzooo:
-beetje laag pakken (hangt ook van de persoon af)
-vooral met de eikel kloten, met veel voorvocht is dat erg handig:p
-tempo afwisselen…
-gewoon, trekken maaaaar, haha.
pijpen:
-afwisselen van ver en minder ver in de mond.
-af en toe zuigen
-soms rondjes met je tong
-van onderaan zn grote vriend tot aan de bovenkant, zn eikel, likken (aan t begin bijv. :’))
-over t gevoeligste plekje van zijn eikel gaan, zeg maar dat ‘draadje’ wat verticaal over de eikel heen zit en zijn voorhuid bij elkaar houdt.
-ondertussen mogelijk ook rukken(:
-sommige meisjes bijten ook zachtjes, weet niet of dat echt aan te raden is…?:dp
-uhmm, aan zijn ballen zitten is ook een aanrader, vinden sommige boys lekker:p Tijdens pijpen weet ik niet of dat lekker is…(aa)
-die zachte lap in je mond EN je lippen goed gebruiken(:
-uitkijken voor je tanden! niet hard bijten of schuren, haha.
ennnn:
-rugmassage!
-voetenmassageee
-handmassage(ja weird, maar wel lekker^^)
-gewoon beetje kietelen enzo
-kusje op zn neus='D
-als hij met jou bezig is zegmaar tegen hem aan gaan liggen, zodat hij -als je beweegt tenminste- jou bewegingen tegen zijn grote vriend aan krijgt…
-zorgen dat je inkijk hebt, haha^^
-veeel lachen
-belangrijkste; lekker jezelf zijn(:
Sorry hele lijst, haha(’:
Met mijn nagels zachtjes over zijn rug heen en weer gaan, vind ie echt heerlijk!
Hij vraagt altijd of ik dat doen wil (:
Krijgt ie helemaal kippenvel :3
^Excuses, verkeerde link, ik zocht een soortgelijke… ik dacht dat er al een groot topic was…
Ik denk dat je bedoelde; Wat is het ultieme genot wat je vriend JOU kan geven.
En dit is; Wat is het ultieme genot wat jij AAN je vriend kan geven…
Goed lezen, haha:p
Ik heb ze nu beiden gepost. (ik had al tien minuten geleden door dat ik de verkeerde link had geplaatst :’) maar ok)
Oh dat vind ik ook zo lekker :3 Niet opwindend ofzo, maar gewoon, lekker. Ik kan daar echt mee in slaap vallen.
kusjes in zijn nek, kriebelen over z’n rug met m’n nagels.
soms als we naast elkaar liggen dan zeg ik; doe je ogen is dicht, en niks doen. en dan geef je hem eerst kusjes/likjes op z’n mond en dan ga je via z’n oorlel naar z’n hals, over z’n borstkas, buik, navel naar beneden en dan stoppen.
mijn vriendje vind het heel chil als ik op ze tong zuig en dan een beetje heen en weer xd
Qua seks:
Als ik over zijn rug kriebel met mijn nagels (’: dan is het: ‘‘jaaa schatje’’
Sinds wanneer is over iemands rug kriebelen seks? :’)
Ik masseer hem wel eens, vindt ie heerlijk. En natuurlijk pijpen hè.
Hem masseren, in z’n nek zoenen, aan z’n oor sabbelen, en nog wat andere dingen maar die bespaar ik jullie maar even. :’)
Maar nu is hij mijn vriend niet meer. En dat is stom.
(’:
haha bedoel ‘‘tijdens’’
Eigenlijk wil mijn vriend het állerliefste gewoon een blowjob. Cliché misschien?
Maar dan is hij echt daarna een half uur lang een mak, suffig schaapje. Zo lief.
Hem pijpen hhahaha.
En hij echt keihard bezig met me is vnd hij ht heerlijk als ik mijn nagels in zijn rug zet en dan heel langzaam naar beneden krabbel. Hij heeft nu 6 wonden op zijn rug
A good old BJ. En zachtjes bijten ondertussen vindt hij ook leuk maar dat durf ik niet echt, als ik bijt, bijt ik nu eenmaal
hard.
Misschien klinkt het een beetje vies maar hij wordt helemaal gek als ik zelf met men handje naar men slipje ga en dan ja je weet wel haha (: & de andere dinge zoals hier al staan ofcourse :d