Wat is het stomste wat jou ex ooit gedaan heeft nadat het uit was ?

Vertel hier wat het aller stomste is wat je ex ooit heeft gedaan nadat het uit was.
mijn ex blokkeerde me, en heeft blijkbaar dat hele jaar dat we verkering hadden achter mijn rug om gezegd dat ik lelijk ben en een kutwijf ben…
dus ik heb een jaar blij rond gelopen met een o zo ‘lief’ vriendje waarvan ik dus niet wist hoe hij tegen zijn vrienden echt over mij praatte.
fijn dus.
maar in iedergeval … :flushed:
Vertel het hier,
ik wil het graag horen en misschien helpt het mij ook een beetje om over mijn liefdesverdriet te komen.
:flushed:
Thanks ! x

Ik kreeg achteraf te horen dat mijn ex de laatste maanden van onze relatie alleen maar bleef omdat we al een vakantie hadden geboekt en dat hij het zonde van het geld vond als we niet gingen. Daarna heeft hij zo zitten ruziemaken en vervelend lopen doen, expres, zodat ik het op zou geven en hij het niet hoefde uit te maken want dat vond hij zielig.
In ieder geval waren zn vrienden er eerlijk over. :’)
Maar serieus, wat een zak.

Hij heeft tegen zijn vrienden gezegd dat ik een kutwijf en een alcoholist ben. Daarna heeft hij zijn vriend, en tevens ook de mijne, ervan overtuigd mij niet voor zijn verjaardag uit te nodigen omdat ‘alle drank dan toch binnen een uur op is.’ Achterlijke kwal.

Binnen anderhalve maand alweer een nieuwe vriendin hebben. Ik had het dan wel zelf uitgemaakt, maar het doet toch een beetje pijn dat ik schijnbaar zo snel vervangen ben. Blijkbaar had hij dat met z’n vriendin voor mij ook al gedaan.

hij had het uitgemaakt via whatsapp, zó kinderachtig !

Hij had het uitgemaakt omdat hij toch niet toe was aan een relatie, en het lag absoluut niet aan mij. En binnen een week had hij een ander. :hammer:

Ik hoorde dat hij de laatste weken tegen al zijn vrienden had gezegd: ‘‘Oh ik ben alleen nog maar bij haar voor de sex’’

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hier eentje via facebook, bah wat een lafaards haha

Ik was al heel snel na het einde van onze relatie verliefd op een andere jongen met wie ik dan ook begon te date’en, en toen ik later bij m’n ex langsging om nog wat spullen op te halen zei hij: “Sowieso dat je het al met <> gedaan hebt.” Excuse you?!

Wauw, lotgenoot. Ik dacht dat mensen toch niet meer zo laf waren om dat te doen tegenwoordig.

Wauw dat is heftig allemaal…
jongens… :rage:

Een dag na onze dramatische break up (Ruzie op oudjaarsavond en om 00.00 las ik een berichtje op twitter dat hij van z’n vrijgezelle nieuwjaar ging genieten) stond mijn lieftallige ex alweer te zoenen met een of ander spaans delletje die hij in de club had opgeduikeld. Ik had me toch enigszins vergist in deze jongen na 2,5 jaar relatie.

de mijne aan de telefoon, terwijl ik niet eens zo ver weg van hem woon.
Vertelde hij me achteraf ja ik vond dat zelfs al moeilijk! Pussy!

Dit is echt een geweldig topic! Dat de jongens van tegenwoordig zo’n lafaards zijn!

Mijne had na 7 weken alweer een nieuwe relatie! Met een meisje wat hij al kende tijdens onze relatie…
Maar meneer wil serieus nog steeds vrienden blijven, beetje rare situatie allemaal!

Tja kennelijk wel ! ;s

Wauw, ik vond mijn ex al erg, maar dit is wel heel erg.
wat heb je ermee gedaan…? negeren…? x

mijn ex was enkel bij mij omdat hij zo dichter bij m’n vriendin kon geraken op wie hij echt verliefd was…

wauw heftig …

:open_mouth: Sta gewoon versteld hiervan… En daar heb je dan al die tijd een relatie meegehad, lekker dan!