wat is het schattigst/raarst wat een klein kindje je ooit zei ?

de titel spreekt voor zich :slightly_smiling_face:

ik was een keer aan het oppassen en had een hempje aan want het was erg warm, mijn oppaskindje zat op mijn schoot met haar gezicht naar mij toe (ze was toen 2,5 jaar) trok ze oppeens aan mijn hempje, keek naar mijn bh en zei: die heeft mijn mama ook ! :grin: met zo’n blij gezicht, ik barstte in lachen uit haha !

Mijn oudtante was jarig en deelde hapjes uit. Mijn neefje wijst naar een stukje hartige taart en vraagt: ‘‘Wat is dat?’’ Dus mijn tante zegt: ‘‘Dat is quiche.’’
Vervolgens kijkt hij me met een vies gezicht aan: ‘‘Quiche is viesj.’’ :grinning_face_with_smiling_eyes: Hij is echt mijn held.

Kindje: wat heb je in je mond?
Ik: dat is een beugel.
Kind is even stil en zegt dan: wauw, dat wil ik later ook.

Ik zat een keer achter de kassa op mn werk en toen kwam er zo’n klein kindje aangelopen met haar vader, en toen fluisterde ze zo ineens… Pappa… Als ik later een grote zus krijg, dan ik wel dat zij dat wordt. Zij is echt lief… En toen heel schattig naar mij omhoog kijken… Ik smolt echt van binnen, zo ontzettend lief vond ik dat… :flushed:

“Jij hebt echt kleine tieten, die van mijn moeder zijn veel groter!”

‘Ik heb een poepertje gedaan en ik heb geen luier om.’ *Giechel*

En dat terwijl ze bij mij op schoot zat.

Kinderlogica!

Kind had op school de uitdrukking Siberisch koud geleerd
Komt uit school gerend en zegt brrrrrrrr heb jij het ook zo Hysterisch Koud.

-

Mijn zus zat achter de kassa, zegt zo’n klein jongetje van 4:
“Oooooh! U bent echt de allermooiste mevrouw die ik ooit heb gezien!”

Aaah lief :grinning:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

jaaa :grinning:

Deze is echt leuk. :grinning:

up!

Ik logeerde bij mijn oom en tante. Gaat in de avond zo m’n neefje die toen 5 was naar bed. En hij geeft iedereen een knuffel voordat hij naar bed ging. Maar hij gaf mij geen knuffel en toen hij weg wou lopen vroeg hij waarom ik geen knuffel kreeg. ‘Omdat jij hier niet woont’! Ik kon wel huilen maar hij zei het ook heel boos. Voor de rest is het wel een lief jochie! :slightly_smiling_face:

Ik was leidinggevende op een soort kampweek voor kinderen, in het bos. Er was een meisje die alleen maar van bergjes en heuvels af durfde als ik er bij was. Ze zei: “Ik durf alleen als jij ook mee gaat want als jij er bij bent kan er niets mis gaan”. Ahw :slightly_smiling_face:

Binnen een uur hoef je geen up te doen hoor.

Ik liep stage in een kleuterklas en één van die jongetjes zei toen ‘‘Ik vind het jammer dat jij niet mijn mama bent, jij bent veel liever dan mama.’’ (Komt waarschijnlijk natuurlijk omdat ik hem geen straf hoefde te geven enzo.)

En mijn oppaskindje had geleerd om zelf te drinken. Dus ik had hem een beker gegeven met een deksel erop en een rietje erin. En ik dacht ok ik kan wel even gaan plassen in de tussentijd. Kom ik terug zit hij heel onschuldig te kijken en zegt ‘‘oeps’’ had hij z’n hele beker over de grond laten vallen.

En ik zei een keer tegen hem ‘‘Finn… Heb jij in je broek gepoept?’’
En toen begon hij heel hard te lachen en zegt zo heel ondeugend ‘‘Ja’’

Gisteren moest mijn neefje z’n nieuwjaarsbrief voorlezen. Ik vroeg als hij zijn brief nodig had of hij het vanbuiten kende. Hij moest zijn brief hebben. Maar toen hij het voorlas hiel hij zijn brief omgekeerd vast :wink:

Nee is alweer jaren geleden toen ik nog op de middelbare school zat. Wij moesten in HAVO 3 een maatschappelijke stage lopen. En die heb ik toen daar gedaan, omdat ik toen dacht dat ik iets met kinderen wilde doen.

En nu studeer ik Media, Informatie & Communicatie (’:

Een jongentje in België zei een keer toen ik mijn beugel nog had ‘Uw tanden blinken!’ Maar dan op zijn vlaams.

Waarom praten die kindjes engels?