Wat is het raarste wat je ooit heb meegemaakt met een leraar

GENIAAL DIT TOPIC! :’)

Wij hadden al een hele les ruzie met de wiskunde leraar, toen zei hij: “Nou dan moet je maar gaan klagen tegen je mentrix.” Wij zo :“Dat hebben we al gedaan.” hij:" Nou dan hebben jullie je laatste les van mij gehad. Doe me een plezier en doe de ramen dicht als je weg gaat." Toen liep’ie weg, en nu hebben we een andere. :’)

onze economie leraar ook er zaten 6 wespen in lokaal en 2 bijnzijn hoofd (dor gel) hahahahah hij spastisch om zich heen slaan liep hij zo het lokaal uit hahahahh

ik had echt een rare ckv leraar want hij g gewoon midden in de klas dansen terwijl er geen muziek op was en opeens kwam de gym leraar erbij

Leraar was aangeschoten op een gala, en ik en een vriendinnetje waren gewoon regelrecht dronken. Wij waren toen 16 en hij 55 ofzo… Maar toch gingen we hem sandwichen en hij betastte mijn vriendin vooral heel erg (ze heeft cup DD). En dit jaar kwamen weer op onze middelbare school om de 6de klas stunt mee te maken, kwam hij naar me toe: ‘‘kreeg het wel heel erg warm van jullie die avond…’’ Ben heeel snel de andere kant op gelopen.

Oja en andere leraar, waar ik een crush op had zei ooit dat ik zijn jongste minnares ooit was (was toen 14). Er gingen roddels over ons dat we met elkaar buiten school afspraken etc. Is niets van waar.

vriendin van me vroeg aan me lerares hebt u een man?
schreeuwde de lerares NOU BEDANKT, DIE IS AL 2 JAAR OVERLEDEN.
liep onze lerares stampend het lokaal uit.
me vriendin schaamde zich kapot, maar het was wel kapot grappig hoe onze lerares reageerde en stampend het lokaal uit ging.
verder heb ik nooit echt vreemde dingen mee gemaakt…

mijn nederlands leraar zat in z’n kont te graaien. valt de etui van m’n vriendin op de grond. pakt m’n leraar die etui met z’n vieze handen op. ;S

techniek leraar deed de handstand voor een pepermuntje en m’n oude AK leraar scheld altijd met tering.

Dat een leraar wiskunde (oude man, overtollig veel neushaar en oorhaar), gewoon tijdens dat wij aan het werk waren met wat opdrachten, een klein schaartje uit zijn tas pakte en zijn neushaar begon te knippen… :’) Dat was echt heel erg. En in de zomer had hij zweetplekken tot aan zijn navel (dit is geen grap), ohhhhh, en dan boog hij zo over je heen als je iets wilde vragen, het was echt heel vies haha!

hahaha!!

oke, een leraar bij ons op school, waarvan iedereen dacht dat ie gay was, had zijn haar oppeens KNAL roze geverft! was gisteren trouwens haha, hij kwam de school inlopen en iedereen lachte hem uit, en maakte foto’s hahaha, bleek het dat ie een meisje heeft gekregen -.-

geeft hij ak op het koc? want dat deed mijn leraar ook haha

Ik moest een keer nablijven bij Duits. Ik was drie uur uit, maar van die vrouw zou ik tot vijf uur na moeten blijven.
Ik vond de reden echt nergens op slaan, ik had mijn boeken namelijk in mijn kluisje laten liggen en vergeten ze eruit te halen. En ik begrijp best dat dat niet de goede inzet is blablabla… maar om me dan gelijk twee uur na te laten blijven?
Dus ik was zeker niet van plan om dus op te komen dagen, ik zag wel wat er zou gebeuren.
Dus toen ik uit was, ging ik gewoon nog even met een paar vriendinnen nog op het schoolplein praten. Tot we opeens mijn lerares Duits het schoolplein zagen lopen.
Ik sprong heel snel op me fiets, en fietste keihard weg. Want ik wist dat ik anders alsnog na zou moeten blijven, en dat de straf waarschijnlijk erger zou worden.
Dus ik fiets het dichtsbijzijnde zijstraatje in die ik kan vinden bij de school. En mijn vriendinnen zouden smsen wanneer we weg zou zijn.
Dus ik stond voor een huis te wachten. Opeens komt mijn lerares Duits precies hetzelfde straatje in lopen! Ik schrok me dood, want ik dacht dat ze had gezien waar ik naartoe liep.
Maar die vrouw schrok nog erger, want volgens mij dacht ze dat ik haar op stond te wachten. En van plan was om haar te bedreigen ofzo. :’) Blijkbaar woonde ze voor dat huis waar ik stond te wachten.
Ze is heel snel doorgelopen, en haar huis binnen gegaan.
Over dat nablijven heb ik nooit meer wat gehoord. :’)

Dat hij me een kus om me wang gaf …

Moest btw wel voor een spel
-valentijnsfeest-

zo’n popi meisje uit mn klas gaat altijd met onze mm lerares voor de grap bitch fights naspelen of anders gaan ze samen zingen xd

ander raar iets ,
een meisje zat een x op haar stoel te wippen en de leraar kwam naast dr staan en ging dikke neukbewegingen maken…:s xD

tellen congierges ook mee? want ik ben een week geleden op mn neus geslagen door zo’n gast. ik stompte m heel zachtjes in zn buik, als grapje, we konden altijd heel goed met m opschieten enzo. slaat ie me keihard op mn neus. ik heb nog 2 dagen neus en hoofdpijn gehad… eikel.

en een hele tijd terug hadden we een franse lerares die altijd met haar rolkoffertje met de lift naar boven ging. en toen hebben we de kast voor de liftdeur gezet zodat ze er niet uit kon. zij helemaal panisch gillen enzo.

en nog langer geleden hadden we bij de duits les de bezem achter de deurklink gezet zodat de leraar niet meer naar binnen kon. was hij eindelijk binnen pakt ie die bezem en smijt ie m zo door de klas heen. hele woede aanval haha. t is een wonder dat er niemand gewond is geraakt.

gister was ik mn etui aan het uitmesten bij geschiedenis en toen ging de leraar een rondje lopen door het lokaal en toen zei hij, en wat ben jij aan het doen. ik zeg mn etui schoonmaken. ik had een hele berg troep op mn tafel liggen. zegt ie: oh zal ik dan maar even een prullenbak halen. ik zeg: doet u dat maar eens. dus hij die prullenbak halen. xd super grappig. ging die me gewoon helpen.

diezelfde franse lerares van de lift, die had een keer perongeluk haar kopje koffie omgestoten op haar bureau. gaat ze voor de klas staan zegt ze: nou, gaat nog iemand het opruimen? dus wij kijken dr echt zo aan van O.o?! uiteindelijk ging zo’n meisje dan wcpapier halen. komt ze terug met een stuk. is ze heel de school doorgelopen zonder dat stuk wcpapier van de rol af te halen. was dr dus zo’n heel spoor vanaf de wc’s tot het lokaal. fcking genious. gelukkig kon dat mens dr wel om lachen.

ff kijken, hebben we nog meer debielen. ohja onze maatschappijleer leraar gaat altijd helemaal los als hij een verhaal verteld. zegt ie opeens, MAAR DAT IS TOCH LEIP?! ik lag helemaal dubbel. maar hij is awesome.

ik denk dat dat het ongeveer was xd.

mijn nederlands lerares ging haar benen scheren0.0 het klinkt echt heeeel fake, maar het was echt zo. met zo’n epilatording. en wij keken haar ook zo aan van wtf? maar dat mens was ook de kast ingedoken met de congierge. dus die is na deze stunt ontslagen. (gelukkig… was echt een rotmens)

Geschiedenis leraar: “Ik ben de keizer! Jullie zijn mijn onderdanen! Jullie zijn slaven!! WAAAAAA”

Mijn oude biologieleraar ging een regenworm nadoen ( hij is 65 )
was zó grappig!

We waren op europareis met school en een leraar ging spontaan in die grote fontein met licht en muziek zwemmen…