Wat is het raarste wat je ooit heb meegemaakt met een leraar

Dat ik met 'n vriendin vroeg aan m’n wiskunde leraar of het raam een keer dicht mocht blijven omdat we het anders echt ijskoud hadden, zet ie 't raam juist verder open. En… vandaag was ik ziek maar ik hoorde van 'n vriendin dat ie helemaal boos op haar geworden was toen ze vroeg of het raam dichtmocht. ;s raare leraar.

het kunstgebit van mn natuurkunde leraar viel uit zijn mond op het bureau.

Een leraar van me die sowieso al niet spoort, ging proberen om een handstand te maken in de klas. Gewoon om te kijken of hij het nog kon.

heel lachwekend dit
up

Mijn latijn leraar doet zulke dingen. De hele tijd. Hij is niet cool, gewoon maf.

Mijn wiskunde leraar schreeuwt ineens :
HIEPPA! HIEPPA! ANDRÉÉÉ! ANDRÉÉÉ!

WAHHAHAHAH

ik zou niet meer stoppen met lachen!

^jouw naam :grinning_face_with_smiling_eyes:

ot: een filosofie docent die op de tafel ging liggen en roepen dat hij er niet in zit en er ook niet uitkomt. doet ie wel vaker xD

volgens mij zijn alle filosofiedocenten gestoord, die van mij ook haha

De nederlands leraar die een paar jaar terug onze examens is kwijtgeraakt -__-"

Maar hij was eerder dat jaar zo lief om me zijn schoen(die minstens 4 maten te groot was) aan me te lenen nadat mijn eigen schoen ergens in een weiland was achtergebleven met een nachtdropping…

En mijn duits leraar, hij was heel geintreseerd in mijn voetbal"carierre" dat was dus gewoon bij een amateurclub die ook nog eens in een andere stad lag. Maar hij volgde het op de voet via teletekst en de krant. We stonden er een keer in, had hij het ook echt uitgeknipt…

Een natuurkunde leraar die in de eerste de nooddouche wilde laten zien. Hij pakt de lege prullenbak en zet die douche aan. Oeps, scheur van een halve meter in de prullenbak + nat lokaal :’)

En diezelfde leraar ging een krijtje eten.

Leraar pakte zomaar etui’s van de tafel, zette ze neer, pakte een wereldbol en ging bowlen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hij is ook een keer in de deuropening geklommen… :’)

mijn frans lerares ging een keer opeens achter haar bureau zitten en speelde poppenkast met haar handen, later is ze gillend de klas uit gerend en probeer ons op te sluiten in dat lokaal, gek mens <_<

mijn toenmalige geschiedenisleraar had een keer een jongen opgepakt (hij zelf is heel groot en sterk) en vervolgens in de papierbak gestopt. die arme jongen zat helemaal vast.

en diezelfde leraar deed altijd als je een capuchon op had, hem over je hoofd, touwtjes aantrekken en achter vastknopen.

ooh, en hij deed áltijd mijn klipjes uit. had ie er zelfs eentje kapot gemaakt…

Toen ik in eerste klas zat -.- ( vorig jaar) kwam hij binnen en zei hij het stinkt hiet naar brugklassers ik zo nee hoor het stinkt hier alleen maar naar u en toen zei hij loop maar 5 minuten een rondje door de school en kom dan maa weer terug dan ruik je het … okee doei!

en een leraar die ging op tafesl van voorste rij liggen en deed een doode romein na ( hahaahhah geweldige leraar!)

en eentje die vroeg of hij het kappote fyenoord pennen bakje van een leerling weg mocht gooien, dat mocht dus die leraar eerst op de grond heel erg erop springen en uitleven helemaal plat en toen van derde verdieping in de sloot gegooit xd

ojaa en nog iets XD mijn biologie lerares die legde een practicum uit en ik zat op voorste rij en zei zo dus door dat eene buisje moet je zuigen ( zuig geluid) en die andere moet je blazen blbrbrblbrrbl allemaal speeksel op je voorhoofd uhg iets te hard toen gatver gezecht :3

Uh, een klas heeft een lerares eens zover gekregen dat ze een handstand deed.

Een leraar kwam eens binnen bij Natuurkunde , zag mij zitten en zei : Is jou haar van nature blauw ? ¬¬ wat denk je zelf beste man ?

als thema van laatste schooldag hadden we Las Vegas, Ik ging als stripper. Toen mn mentor me zag zei hij : WAT HEBBEN WE HÍÉR 0_o!!

vandaag,
mijn docente engels is wat aan het uitleggen, en iedereen keek op de verkeerde bladzijde, en toen ging iedereen tegelijk naar de goede bladzijde, en dan ook echt tegelijk, en toen had die docente de slappe lach en wij allemaal daarna ook, we hebben in totaal 35 minuten de slappe lach gehad :'D

haha ik heb echt een briljante nederlands-leraar.
Hij is bang voor wespen, toen was er een wesp in het lokaal, hij zo:
*maakt boksbewegingen tegen wesp* wat moet je nou he? wat moet je nou he wesp?
Ik lachte me ziek XD

WEPS

@lovelychick hahahaha dat is echt zo raar xd
ik heb nog niet echt zulke rare docenten gehad eigenlijk…