Wat is het raarste wat je ooit heb meegemaakt met een leraar

EDIT:

Ik niet maar wel een ander meisje,
Ze was dus heel boos op die leraar,
En ze liep dus keiboos het lokaal uit.
Alleen ze wist niet ,
Dat de deur op slot zat x’D
Dus ze kreeg de deur niet open.(fail)
Toen had ze hem opengedraaid en is boos weggelopen…

Paar weken geleden, mijn lerares viel vol op haar gezicht in de les hahaha ik lachte me dood maar eigenlijk is het best wel zielig

een leraar spuugde op een vriendin van me :s

De voet van onze wiskundeleraar bleef haken achter een tafel en hij struikelde heel erg (maar viel gelukkig niet), nou ik en mijn vriendinnen konden voor de rest van de les alleen maar lachen terwijl de rest van de klas ons aankeek alsof we achterlijk waren omdat zij het niet hadden gezien. xD

Die arme man wou zitten op de stoel, rolt die stoel weg en viel hij hard… Iedereen moest lachen maar ik vond het vet zielig

M’n leraar scheikunde die legt alleen uit als je zelf naar hem toe komt. De rest van de klas is dus vaak gewoon met wat anders bezig. Er stond een meisje bij een andere tafel, leunend op de tafel, dus kont naar achteren. Leraar zei dat ze moest gaan zitten, omdat ie alleen maar haar kont kon zien. Daarna volgende snel met een rood hoofd: ‘Niet dat ik naar je kont zat te kijken, hoor!’

De biologieleraar was iets gaan uitleggen aan een vriend van me, viel er toch wel een klodder (!) speeksel op die kaft…
Jakkie zeg.

M’n leraar Frans moest mijn toets nog ondertekenen. Dus ik riep voor heel de gang:
MENEEEER!!! Mag ik je handtekening?!
fail.

irri als mensen beginpost weghalen

Leraar had affaire met leerling.

Leraar achtervolgde me richting huis.

Ik zat samen met mijn toenmalige AK lerares bij de tandarts in de wachtruimte, en dat was echt heel awkward. We zaten daar echt zo *krekel krekel* if you know what I mean.

En ik kwam mijn geschiedenis docent tegen in de efteling met zijn kinderen, dat was best grappig.
Én mijn biologie lerares weet dat mijn opa in het ziekenhuis ligt, en ze weet ook dat hij Parkinson heeft, voor een lange tijd, terwijl mijn familie daar echt pas twee weken terug achter kwam …

:crazy_face:

Een leraar spuugde altijd. Dus als hij ging uitleggen moest je je boek echt als schild gebruiken omdat je anders een klodder spuug op je kreeg :confused:
En dat is niet overdreven. Dat is best wel… raar.

Mijn oude Nederlands leraar kroop over de grond om uit te beelden dat ‘‘de tijd kroop’’. Haha maffe coole vent.

Ik heb altijd wel leuke leraren gehad. Ben nu twee jaar van de middelbare af, maar deed dit jaar met nachtvolleybal mee. Kom ik op school, zo’n leraar waar ik vet goed mee kon mij knuffelen.
En met Koninginnedag werd ik door de congierge geknuffeld, die tilde me helemaal op.

Zat wel ff van; euh? Maar vond 't wel grappig.

mijn engelse leraar krabte eerst aan zijn billen, deel vervolgens zijn hand in zijn broek en krapte nogmaals uitbundig aan zijn billen.

hierna kwam hij naar mij om mij een hand te geven omdat mijn moeder jarig was, ik heb wel 50 keer mijn handen gewassen. zeer traumatiserend.

Ik moest mijn leraar uitschelden en ik heb hem ook een keer geslagen en dat vond ie prima haha.
Gekke kerel.

Oohja en een mevrouw had ooit een paardrijdbroek aan en die zat heel strak tussen haar lipjes…

Ik kon het over het algemeen best goed vinden met mijn leraren. Een keer wilde ik wat vragen aan mijn afdelingsleider in een speciaal hokje. Hij zei geloof ik voor de grap dat hij niet wilde antwoorden, dus hij rende voor de lol weg en ik ging erachter aan rennen, haha. Uiteindelijk heb ik hem 5 minuten achterna gerend door het wiskunde-lokaal.

Een andere leraar had een afro-kapsel. Dus op de een of andere manier werd het standaard dat wanneer ik hem tegen kwam, even aan zijn afro-kapsel mocht zitten en hij aan mijn lange haren, haha!

En op kamp in de vierde heb ik geloof ik een half uur met de (harry-potter)bril van mijn mentor opgelopen. De foto die toen is gemaakt werd ook tijdens mijn diploma-uitreiking geshowd ;p.
weg.

onze leraar ging een slak nadoen in de klas.

^hahaha omijngod, ik lig echt dubbel. xd.