Wat is het meest romantische wat een jongen voor je kan doen

De titel zegt genoeg…

Een weekendje Disneyland Parijs!

Verlegen worden als jij iets liefs zegt ofzoo? :smiling_face_with_three_hearts:

Ken een jongen die voor zn date zn hele kamer vol had gezet met waxine lichtjes, waren er iets van 50 in totaal.
Uiteindelijk kwam zn date niet opdagen, maar het was wel heel lief.
En hij vertelde ook dat hij ooit op valentijn een beertje met een houten hartje om zn nek met een tekst erop (dat had hij dan zelf gemaakt) door het zusje van dat meisje onder dr kussen laten leggen terwijl hij met haar uit was.
Het was niet eens zn vriendin trouwens.
Wel echt heel lief :slightly_smiling_face:

Oké hier hoef ik niet eens lang over na te denken
Maakt niet uit HOE romantisch/leuk het is, zolang ie maar bij je blijft
Om je geeft
Elke dag wel zegt dat ie van jouw houdt
Dat ie aan je denkt
Ik ben zelf niet echt romantisch aangelegd, mijn vriend ook niet… n__n alleen vorig jaar met Valentijn wel :grin: ! Toen had ie zijn kamer helemaal donker gemaakt, alle kaarsjes aan gedaan (stuk of 20), er stond muziek op, rustgevende, drinken/eten, en er lagen cadeautjes op zijn bed ( : wel lief. Hij had echt zijn best gedaan.

Aaahh! Geef me zijn nummer, ik wil met hem trouwen! :stuck_out_tongue:

Klopt helemaal! Als ie maar gewoon lief is en dat ie écht om je geeft. en het is wel super lief als ie soms dan lieve dingen doet<3

Ik denk dat gewoon ’ ik hou van je ’ zeggen al héél romantisch is.

je laten zien dat je de enige voor hem bent :smiling_face_with_three_hearts::hugs::kissing_heart:

precies

mijn vriend zei gistere avond dat hij nooit meer bij we weggaat en dat we voor elkaar gemaakt zijn. we zaten op zijn kamer met een muziekje erbij dat vond ik echt romantisch

Alvast sorry

Ik vind het zo achterlijk als mensen dat zeggen. Als je rationeel nadenkt weet je dat het niet waar is, want zoiets kan je niet voorspellen. Ja natuurlijk kun je altijd bij elkaar blijven, maar de kans is eens stuk kleiner dat een koppel niet bij elkaar blijven, al zou je getrouwd zijn. Het is al helemaal ergerlijk als mensen in hun msn namen hebben als “i love you forerver” “wij blijven altijd bij elkaar” en dan afkortingen (nog erger) “ntb” “ily” “hvj wij zijn ntb” Ik prefereer toch echt realiteit in plaats van hypocritisme.

OT: Wat ik romantisch vind:

• een oprechte simpele ik hou van jou
  • zelfgemaakt mijn lievelingseten als verrassing en eigenlijk welke verrassing dan ook
  • Wanneer je per ongeluk oppikt hoeveel jij voor hem betekend (een telefoongesprek die je niet had moeten horen, een vriend van hem die je dat verteld enzovoort)
  • De hele nacht doorpraten

Uhu ben het helemaal met je eens :metal:

helemaal mee eens!

ik zou er echt spastisch van worden.

Ik niet ( :
Mijn vriend en ik wonen ver uit elkaar, vrijdag t/m zondag ben ik bij hem, of hij bij mij. Dan is het fijn om te horen, bedoelde niet via SMS ofzo… XD Dat doet hij wel, maar hij weet en ik weet dat we van elkaar houden ( :

Hij heeft een paar keer een heel mooi gedicht voor me geschreven.
En dan niet van die kleffe slijmerige. Maar mooie gedichten, met diepgang, zeg maar.

upje?(A)

Ja, mijn ex vriendje dicht ook, en toen kwam ik een keer per ongeluk op het forum terecht waar zijn gedichten staan, zag ik allemaal gedichten met kleine verwijzingen naar mij, met dingetjes of momentjes van ons samen :’).

Een jongen die bijna elk weekend vanuit Limburg helemaal naar Arnhem komt speciaal voor jou. :smiling_face_with_three_hearts:
Dat is per ritje ongeveer 60 eruo.