wat is het liefste wat je vriend ooit heeft gedaan?

het liefste wat mijn vriend ooit heeft gedaan is toen ik op vakantie was, toen ging hij praten met vriendinnen van mij ( waar hij noooit mee praat ).
hij praten over mij dat ik alles voor hem was, dat hij veel van me hield.
en dan ik een lekkere kont had.

toen ik thuis kwam zei een vriendin van me wat hij allemaal gezegt had.
heel bericht was dat :open_mouth:
:stuck_out_tongue:

x

Heeft hij tegen je vriendinnen gezegd dat je een lekkere kont had? Aha… Leuk, dat weten ze dan ook weer al.

Mijn vriend heeft al veel lieve dingen gedaan, ik zal het dus houden op een voorbeeld want misschien komt hét liefste gewoon niet direct in me op.

Toen we nog maar een week samen waren, ging ik naar hem toe. (we zitten allebei op kot/kamers) Hij deed de deur van de trappenhal open en had een mooi hemd aan, dat vond ik al raar want meestal draagt hij t-shirts. Toen deed ik de deur van zijn kamer open en overal stonden kaarsjes! Zo had hij bijvoorbeeld een lange kaars in een lege fles gestopt, wat blijkbaar veel moeite vergt. Ook had hij een fles wijn gekocht en kaasblokjes gesneden (met een bot mes, dus ook daar had hij zijn best voor moeten doen). Hij had zelfs speciaal een hele pot mosterd gekocht! (stiekem vind ik dit niet zo lekker, maar dat wist hij toen nog niet)
Het is dus overbodig om te zeggen dat ik dit een enorm lief gebaar vond.

Mijn (ex)vriend heeft op onze 100 dagen (dat is het feest van de laatste honderd dagen op de middelbare school) voor het hele laatste jaar gezegd dat wij samen waren. Het ging als volgt:

Hij moest een betekenis geven aan de combinatie ‘ELO’, wat normaal Elektronische Leeromgeving betekent. Hij was die dag verkleed als Ernie, en mijn achternaam begint met een O; dus hij liet voor het hele 6e jaar ‘Ernie loves O(achternaam)’ projecteren. Slechts ± 10man wist van ons relatie, voor de anderen én voor mij was het een verrassing…

Dat is écht het liefste wat ooit iemand voor mij heeft gedaan…

Ooh jee, dat heb ik ook al gehad! :grinning: Superlief!

Mijn vriend heeft al superveel lieve dingetjes voor me gedaan :slightly_smiling_face:
Toen we 1 jaar samen waren heeft hij ook zijn hele kamer vol met kaarsjes enz gezet. Was ook superlief! Hij heeft me ook, heel romantisch, een ring gegeven toen ik terugkwam van reis en we een half jaar samen waren.
En toen we 2 jaar samen waren heeft hij me meegenomen naar een balletvoorstelling!! (ballet is al jarenlang mijn passie, maar heb nog nooit een echte, professionele balletvoorstelling gezien)

Maar het zit ook in kleine dingetjes. Het zijn er wel meer, maar wat me nu te binnen schiet: we gaan samen op kot/kamers, en we hebben een klein appartementje met drie kamers. Er staat daar een schattig bureautje waar ik helemaal weg van ben, maar we kunnen het nergens zetten wegens plaatsgebrek, behalve in de keuken/living, waar het niet echt past. Hij is er heel hard tegen dat we het daar zetten. En toen ik sip was daarom, heeft hij het daar toch gezet :grinning: