Wat is het liefste dat ooit iemand tegen je gezegt heeft?

Breek maar lossss :grinning:

Bij mij is dat: Jy bent echt de liefste vriendin die ik heb! loveyouso! :kissing:

Ehm…
Een jongen die ik kende belde me op en kreeg mn voicemail. Zei hij daarna op msn: jij hebt echt een mooie lieve stem!
Ik vond het zo schattig:P

Nouja, wel vaker kleine lieve dingetjes, maar geen dingen die er echt uitspringen. Wel kan ik me herinneren:
‘Je bent zo lief, je bent mijn engeltje.’
Ik: ‘Jij bent ook heel erg lief, weet je dat?’
‘Nee, ik ben niet lief. Jij wel.’

Hij had me erg gekwetst en dit was dus 1 van de dingetjes die we weer tegen elkaar zeiden toen we daarna weer voor het eerst knuffelden :relieved: En tegenwoordig is dat zijn koosnaam voor mij.

[i]toen me vriendje en ik in de stad liepen zei ik; kijk dat meisje heeft anorexia :astonished: zo ga ik ook worden :slightly_smiling_face: (lukt me nooit en was ik ook niet van plan!) toen zei hij; nee niet doen! Je bent nu juist zo mooi… *smelt :flushed: *

En we hadden een keer gebeld, heel eventjes. Toen we nog niks haddenm stuurt die later een smsje ; je hebt echt zo’n lieve stem weetjedat!

En nog wel meer lieve dingen! :slightly_smiling_face: [/i]

[i]zo vaak van die kleine lieve dingen
[vooral de spontane dingen zijn zoo lief (A)]
zomaar uit het niets, hadden het over iets totaal anders:

• ik ben echt gek op je!
  • je ziet er mooi uit! [zelf als je net wakker ben met je mooie stippyjama XD]
  • vond het te gek je weer te horen :grinning: k hou van je stem :grinning:

echt waar, zoo vaak lieff :grinning:

*zweeft weg*[/i]

heeft ie meerdere vriendinnen dan?

nouh ja zoveel maar mijn vriend heeft zo’n lieve brief geschreven super lief staat allemaal wat ie voor me voelt; ik krijg echt tranen in mijn ogen :hugs:

Ik hou heel veel van jou lief schatje van me. Nog voor lang bij elkaar. Spreek je snel kusje.

Zoo lief, als je die krijgt nadat je 2 fakking kut uren gym heb gehad en daardoor pas om kwart over 4 vrij ben. (was een sms’je)

zooooveeel lieve dingen…
maar op dit moment:

hij: je bent zo anders…
ik: anders(a)?
hij: ja, dat vind ik juist zo leuk

hij: het zou me niks verbazen als ik je nog is heel leuk ga vinden, je bent gewoon zo`n leuk meisje

( EN IK DACHT NOG WEL DAT T HOPPPEEELOOOOS WAS!!)
{ en toen opeens zulke dingen aawhh(a)}

Mijn vriendje:
‘Verander helemaal niets aan jezelf, je bent zo perfect als kan, ik wil jouw niet kwijt, want ik hou ongelooflijk veel van je.’

Cute, isn’t it?

ik had lol met een vriend en toen zei
Ik ; Doos.:grinning:
Hij ; noh.:open_mouth:
Ik ; Toch hou ik van je hoor.
Hij ; ik ook van jou.
ik ; ooh gelukkig maar.
hij ; als het niet goed was deed ik het lekker toch.:grinning:

vond ik zoo lief.

en iemand zei laatst ; Je lacht zo lief.

Komt wel goed, schatje
haha oke niet het liefste maar k vond t wel lief XD
door de telefoon toen iik zei dat ik de bus had gemist en megod niet wist wat kmoest doen =P

I love you, no matter what, I will never let u fall. Ur my angel they’re pon and zi, we’re luca nd niin :flushed: luca <3
egt et liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegt! omg ik moest er bijna van huilen, tis goed om te weten dat er daar iemand is die van je houd. :slightly_smiling_face: :flushed:

laatst was ik bij mijn vriend en toen gingen we tv kijken en der was zo’n mooi slank meisje op tv & toen zei ik, ohh ik wilde zo slank zijn.
zegt ie; nee want dat wil ik niet, ik vind jou et mooist. en toen gaf ie me zo’n lief klein kusje.

pff jullie zijn echt verwend zulke dingen worden nou nooit tegen mij gezegd… :no_good_woman:

Bij mij… Dat een super vriend( Ik vind hem nu wel niet meer leuk omdat hij me nu negeert… Waarom weet ik nog steeds niet :? ) Die had zo gezegd : Later gaat er iemand van jou houden net zoveel als ik dat doe :grinning: … & ook toen ik zei dat ik een lief vriendje wou… Zei hij: Ja maar je bent mijn meisje al … Ik smolt helemaal weg :blush: Maar nu smelt ik niet meer weg door hem…

heeft ie meerdere vriendinnen dan?

Nee, ik had nog niet met hem!:stuck_out_tongue:

Een jongen die ik super leuk vind zei laatst tegen me:
Jij bent een stil meisje met bijzondere woorden…
Dat vond ik zoo lief :smiling_face_with_three_hearts:

ik had op mn verjaardag zelf een taart laten maken bij de hema en ik had er allemaal quotes op gezet. lieve dingen wat mensen tegen me hebben gezegd! het is vet leuk geworden, het totaal plaatje!

http://img214.imageshack.us/img214/2483/dsc00050ce4.jpg

je ziet er niet zo veel van. maar een van mn beste vriendinnen heeft erop gezet:
i love you like a fat kid loves cake. xxxxxxxx maal duizend!
die vond ik echt lief!

Van een jongen die normaal zegt dat ik niet piano kan spelen.
(ik moest piano spelen tijdens muziekles)
'Klonk best goed :grinning: misschien een paar foutjes, maar het klonk goed :grinning:
Vond t wel lief eigenlijk :slightly_smiling_face: