Wat is het leukste wat je ooit zei toen je bang was?

De titel zegt het al,
Wat is het allergrappigste wat je ooit in je leven hebt gezegd toen je bang was?
Ik begin wel.
Ik was in het spookhuis op de kermis en zo’n spookhuisgast blokkeerde mijn weg.
Dus ik zei doodleuk: ‘‘KUTKIND GA WEG MET JE KUTHOOFD EN LAAT ME DOOR DIE KUTDEUR, KUTLOZER’’ charmant hé.

p.s. sorry als dit al bestaat.

MAMA!!! =( =S

ik had meer een vreemde beweging… M’n vriend bleef een tijd terug bij me slapen en we lagen al in bed, bijna te maffen toen ik mijn mobiel over hoorde gaan. Ik kroop naar het voeteneind van mijn bed om mobiel te pakken die in de oplader lag, schuif mijn mobiel open en dan komt er gewoon een lichtje zoals gewoonlijk. Toen ging dat lichtje aan en opeens zat mijn vriend met zijn snuffert recht voor mijn gezicht! Ik heb me nog nooit zo erg geschrokken!! Ik moest keihard gillen, gooide mijn mobiel hoog de lucht in zover de kabel van de oplader het toeliet en ikzelf sprong ook een meter achteruit de lucht in, waardoor ik half naast mijn bed eindigde. I was not amused eerst x] Daarna kon ik wel lachen xD

haha!

Waarschijnlijk iets van; kutding!

okee, ik kom nu echt niet meer bij :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik was met mijn voormalig vriendje op zo’n begraafplaatsdingetje beland, en er stond een heeeeeeeel groot beeld van een man ergens, toen wilde ik weten wat erop stond en ging ik daarheen om op dat bordje te kijken, heel erg concentreren enzo want het was donker en sowieso niet echt goed leesbaar.

Dus ik sta daar en ineens grijpt hij me vast en roept heel hard ‘‘BOE!’’ Daarna heb ik meer scheldwoorden naar zijn hoofd geslingerd dan (naar mijn weten) er in mijn vocabulaire zaten.

Ik zeg nooit echt iets als ik bang ben ofzo…
Maar ik schrik altijd op een hele vreemde manier, de manier de ze altijd overdreven nadoen in een film, dat je zon overdreven schrikgeluid maakt en een beetje springt.
Nou, dat doe ik dus ook als ik schrik

Ik niet, maar mijn kleine nichtje bij een halloweentocht ;
ALS NU IEMAND MIJ NOG LAAT SCHRIKKEN KAK oftewel poep IK IN MIJN BROEK !
even later laat iemand haar schrikken
BOEHOEHOEHOE =’( IK HEB AL EEN SCHEET GELATEN x’) omg

Haha, dat is toch al 4 jaar geleden ofzo, en elke keer met Halloween doen we
haar er weer aan denken en moeten we nog altijd lachen.

Haha gister met spooktocht!
Der kwam zo’n enge man met een kettingzaag achter me aan, ik zo rot op vent rot ooooooooooooooooooooooooooooooop!
Hij was eng! :flushed:

Haha die is goed!:stuck_out_tongue_winking_eye:

Allahu ekberrrrrrrrrrrrrrr !!!1!

Toen een hond me probeerde te aanvallen. Klonk wel grappig als je dat zegt terwijl je bang bent xD

in het bos denk ik altijd: Ohnee, het is een gecamoufleerde pedo!:expressionless:

en als ik ergens in het donker loop met iemand: Straks is het de enge seriemoordenaar met hakbijl :grinning_face_with_smiling_eyes:

:'D