Wat is het leukste & wat is het stomste aan de nieuwe website van Girlscene?

De naam zegt het al!
Wat is het leukste & wat is het stomste aan de nieuwe website van Girlscene!
Veel plezier met schrijven!

PS: Misschien hebben de Girlscene medewerkers er nog wat aan! :slightly_smiling_face:

Slechtste; kan niet meer op m’n account
Leukste; ik kan ineens weer op mijn forever geblockte account :'D

Hihii, goed nieuws!! :grinning:

Leukste: Het ziet er mooi uit
Slechtste: Ik kan niet op mijn profiel, zónder dat ik mijn ava verander (dan krijg ik foutmeldingen… ook al sla ik het op JPG/GIF ect.)

Slechtste: ik kan niet op mijn echte account
Goede: Niks dus want ik kan niet op mijn normale account.

Het bevalt mij prima geen problemen :slightly_smiling_face:

Slechte: Ik mis mijn oude avatar, moest hem perse opnieuw instellen van girlscene, godverdorie:(

Goede: HIj ziet er zo iets minder kinderachtig uit, wat ik wel prettig vind haha

het stomste dat er nog geen mobiele versie is )-:

Ik vind dat de avatars groter zijn wel leuk. :grinning: Het minst leuke zou ik niet weten, eigenlijk.

leukste: ik krijg er hoofdpijn van.
stomste: ik word erk misselijk van.

Leukste: Het forum is beter geworden sinds die wijzigingen.
Stomste: Al die stomme reclame en advertorials, de home page is onduidelijk en rommelig… Zodra ik op de site kom klik ik nu eigenlijk gewoon gelijk door naar het forum ipv de posts te lezen…

Somste: Het begin is zooooo rommelig, ik kijk daar nooit meer naar.
Leukste: De rest ziet er wel leuk uit (:

Trouwens, een tijdje geleden had ik een soort mobiele versie van Girlscene.
Dus ik dacht: ‘Hey, eindelijk! Een mobiele versie van Girlscene!’
Maar nu is het ineens weer weg…

Heeft alleen mijn telefoon dit gehad of hebben jullie dit ook gehad? Of heeft mijn iPhone het er gewoon zelf van gemaakt?
Want ik vond het zooooooooooooooooooooooooooooooo fijn, maar nu is het gewoon weg!

Ik kan met mijn HTC ook niet meer op de mobiele versie!

Alles is stom behalve dat je nu duidelijk informatie krijgt over notes, gastenboek berichtjes en vriendschapsverzoeken (al krijg je ook 10x een melding zonder dater uberhaupt een note is).

Ohh hij was er dus wel echt! Stom zeg dat die weg is

Wtf is dit elke x als ik post ga ik terug naar forumoverzicht :S

Ik krijg wel te zien dat ik notes heb, maar ik krijg niet te weten waar mijn nieuwe notes staan. Ik krijg wel een overzicht van alle notes, maar er staat nergens gemarkeerd welke nieuw zijn. Erg irritant.

Ik vind alles wel beter geworden!

-

Ik vind de voorpagina veels te druk, maar ik vind het profiel er wel heel mooi uit zien.