wat is het leukste in jou leven?

heey, aangezien het topic ‘‘wat doet jou het meeste pijn in jouw leven’’ leek het mij ook wel leuk om een wat is het leukste in jouw leven topic te openen. dat kan gewoon van alles zijn, dat je leuke vriendinnen hebt bv, of een leuke vriend ofzo, gewoon iets leuks waar je blij mee bent! oja, en mocht dit topic al bestaan, dan mag ie gewoon dicht hoor.

-x-

Ik vind het toevallig dat er nu overal een topic ‘omdat er al een ander tegengestelde topic bestaat’ wordt aangemaakt. Net zoals bij de Fashion

Het leukste in mijn leven is dat moment dat het super gezellig is met alle vriendinnen bij elkaar en ik echt merk dat we een hecht groepje zijn. Dan voel ik me echt super gelukkig en ben ik echt blij met mijn leven!

Mijn broer heeft 2 weken geleden een dochtertje gekregen, zij is het leukste in mijn leven

Mijn vrienden, vriendinnen en familie.

niks

Mijn vriend. Als hij er niet was zou het een stuk saaier zijn, ik ben supergelukkig met hem (:

ja oke misschien is het indd. wel een beetje raar, maar ik vond het gewoon wel eens tijd dat er ook een topic kwam met alle positiefe dingen zegmaar :slightly_smiling_face:

bij mijzelf:

-ik ben wel blij met mijn figuur

-mijn vriendinnen. ze steunen me echt in alles en we doen altijd supergezellige dingen samen!
-ik word ook altijd heel blij als ik op de bank zit, en ik door de tuin allemaal vogels zie fladderen en konijnen zie rennen haha(we wonen op een boerderij en op een of andere manier hebben we heel veel vogels en konijnen in de tuin). dat vrolijkt me altijd weer een klein beetje op.

dat ik hele lieve vrienden heb. they will remain friends for life, ookal is het niet makkelijk om elkaar vaak te spreken aangezien iedereen door heel nederland verspreid zit. (:

Mijn superlieve vriendinnen! En natuurlijk mijn familie!

Momenteel eigenlijk met alles!

MIJN BESTE VRIENDIN= MN ZUSJE

Mijn vriendinnen, familie! Verder vakanties, haha<3

Lieve vriendd <3 en voor de rest gewoon blij met mezelf, de mensen rondom me, met alles eigenlijk!

De kleine dingetjes, zoals mooi weer, lieve mensen om me heen, nieuwe kleren, dieren, bloemen, reizen.

Dat ik de kans heb om zoveel te reizen.

Dat ik nu vrienden heb, die echt eerlijk zijn en dat we over dezelfde dingen kunnen praten.

Dat mijn moeder (in tegenstelling van m’n vader) super veel om me geeft.

Dat ik langzaam aan mezelf (van binnen en buiten) accepteer.

En verder weet ik op dit moment niet.

Mijn vriend en mijn vrienden+vriendinnen.