wat is het leukste dat je in je leven gedaan heb???

Wat raar eigenlijk dat ik dit niet eens weet.

Ach, ik heb liever liefde van m’n ouders dan geld van ze.
En liever echte vrienden, dan ‘vrienden’ die met je om willen gaan vanwege geld.
@Knuffelkonijn.

Mijn reis naar Maleisisch Borneo!
Zeker weten!
Zo’n mooie plek met zulke leuke en lieve mensen!

Koop een taart van die leuke centjes van je en vier het.

mm, goede vraag!
Ik weet niet of t goed of slecht is dat ik niets kan bedenken xD
mm, in ieder geval mn 2 vakanties naar Aruba :slightly_smiling_face:, en gezellige dagen met vrienden. Ik klaag wel veel over school enzo, maar gelukkig blijven vooral leuke dingen hangen :wink:

en mn verjaardag eergisteren vond ik ook erg leuk :grinning:

Het eerste wat in me opkomt is de helicoptervlucht boven Manhattan die ik gemaakt heb, dat was echt fantastisch.

Verder, ehm…
Twee keer de voorronde van de Kunstbende winnen, dat was toch wel leuk :slightly_smiling_face:
Reizen, veel reizen.
De New York New York achtbaan in Las Vegas (ik ben een achtbaanjunkie en ik wil eigenlijk een keer een reis maken waar ik de beste achtbanen ter wereld bezoek).
Een cheeta zien jagen in Kenya.
Praag.
Die ene keer dat ik met mijn beste vriendin naar My Fair Lady ging, er zijn me nog nooit zoveel memorabele en grappige dingen gebeurd.

En hopelijk wordt dit jaar ook een van de leukste dingen uit mijn leven :slightly_smiling_face: Het is tot nu toe best gaaf, en het was helemaal super toen een vriend uit Nederland kwam. Hopelijk volgen er meer.

LOL Heeft iemand het op je voorzien ofzo ivm die gepantserde auto en al?:'D

-

-Naar de concerten van kelly clarkson&nelly furtado zijn geweest
-naar de opnamens van kinderen geen bezwaar geweest
maarik denk dat echt het aller leukste nog meot komen(A)

Het amateur theater festival in Utrecht winnen, en daarmee 1 van de 6 beste voorstellingen van Nederland hebben ^^ En spelen in Amsterdam, en daar slapen in hotel enzo.
En 2x naar Australie & 1x Zuid Afrika.

Dat denk ik :slightly_smiling_face:

@ knuffel konijn… je zegt ik hoef lekkr niet te werken voor mijn geld… zoiets dan…

maar het leukste wat ik heb meegemaakt is: met vriendinnen bijbaantjes hebben en dat is pas geluk en blijheid … vooral daarna van je verdiende geld iets leuks doen met vrienden en niet wachten op papa en mama dat hun hun portomonee pakken en alles betaen… ik zie daar niet de leukigheid van in… (maar dat is mijn mening)

en naar concert van bon jovi geweeeeessst!!

zomervakantie 2008 @ kos, griekenland.
ik wil zó graag terug !

Wat is jou probleem jo? aandacht te kort?

OT: Ik heb met dolfijnen gezwommen, dat was zo super leuk en bijzonder!

Pff, ja dan ben je rijk, en dan. Ik zou er niet trots op zijn hoor. Nee, ik zeg niet dat alle rijke mensen kut zijn. Verwaand kreng, sorry dat ik het zeg hoor.
Met geld kom je niet overal. Kan je vriendschap kopen? Nee, en dat is zo’n beetje het belangrijkst. En jy hebt zeker elk jaar 3 keer een dure reis, en dan in zo’n hotel de hele dag. Ja, dan maak je ook echt wel veel mee. En wij moeten ervoor werken, kan je er juist trots op zijn dat je het allemaal maar voor elkaar krijgt.

Laat dat meisje nou eens. Iedereen snapt dat ze aandacht wilt, en jullie geven haar ook alle aandacht. Just stop it…

• Reis naar NY :grinning:

BREAKFEST (L) kon je ook scad-diven dat was echt AWESOME

stedentrip naar BERLIJN :grinning: (maar dan wel met echt veel jeugd)

concert van simple plan