wat is het leukste dat je in je leven gedaan heb???

Ik erger me dood aan knuffelkonijn*maar zal vast niet de enige zijn*

&& BTW ONLY FOR HER> Ik werk liever voor me geld omdat ik liever niet rust op de centen van me ouders,En zorg eerst dat je zelf een cariére hebt dan praten we verder.

• op vakantie naar rome :grinning: (jihieeeeee)
  • surpriseparty voor mn vriendin gemaakt (was zeer geslaagd wuhaha)
  • Beyoncé concert (Haaaalelujaaaa!)
  • Destiny’s Child concert (Halelujaa!)

en ehm… knuffelkonijn. wij leren/ontdekken/doen/proberen teminste dingen zelf > meaning > voor ons is alles nog boeiend voor jou niet. jij kan alles wij hebben teminste doelen. Have a great life.

wuahhahaha lekker voor je. en waarschijnlijk zijn al je …vrienden? zal ik ze zo noemen? ook alleen maar met je bevriend vanwege je oh zo geweldige verwendheid… :kotskots:

Ehh weet niet? Ik hoop dat dat nog komt want anders heb ik el een heel saai leven :astonished:
Als ik en n vriendin zijn geslaagd voor onze examens gaan we samen parachutespringen, haha dat lijkt me zooo´n gaaf hoogtepunt

Tsja, dat weet ik eigenlijk niet. Tot nu toe nog niet zoveel bijzonders.

wat ilse zegt ^

ten eerste:
Wat vind jij vallen onder “meer hebben meegemaakt”
Als jij 2 keer zo oud bent als ons heb je meer meegemaakt ja.
Maar jij bent 15 en ik ben 19 dus ik denk dat ik wat meer heb meegemaakt dan jij.

Wie zegt dat wij allemaal moeten werken <<
Ik hoef nu ook niks te doen voor het geld wat ik allemaal binnenkrijg.
Bovendien schijnen mensen gelukkiger te zijn als ze werken, omdat je dan een doel hebt in je leven en dat geeft voldoening(ik kan niet wachten tot dat ik als grafisch ontwerper aan de slag kan)

Volgens mij heb jij meer op materialistisch gebied meegemaakt en heel weinig op emotioneel gebied(wat overgens een veel grotere verrijking is dan geld).

Ps: wat ik ook nog heel leuk vond:
Toen ik een iPod nano won met de MTV mijn postbankpas competitie. n___n(meeste stemmen van de laatste week, het was trouwens niet de hoofdprijs)

Niet dat ik het zelf niet doe maar toch.

WAAROM REAGEREN WE NOG OP HAAR?!

Als we nergens op reageren staat er over 3 weken op een ander forum een ander opschep verhaal! She’s Fake!

nou, ik heb verschillende hele leuke dingen meegemaakt!
vakantie naar amerika, en naar duitsland met mijn beste vriendin waren heeel leuk! en tokio hotel concert vond ik toendertijd heel leuk, maar dat snap ik nu niet echt meer, haha. en vast meer!

toen ik een paar jaar geleden samen met mijn broer buiten was, het was helemaal donker en lantarenpalen waren wel aan. het was vet stil en hele weg was vol ijs.
dus waren we op de weg gaan 'schaatsen’dat was echt zo leuk.
& samen met mn beste vriendin en haar ouders op vakantie naar Frankrijk!
& een hele lange fietstocht met mn broer, was heel mooi weer en dr kwamen allemaal verhalen los enzo.

Ik weet het eigelijk niet… ik heb zoveel leuke dingen gedaan en kan niet kiezen!!
paar voorbeelden:
zoenen met een jongen waar ik al 5 jaar verliefd op was…
dansen voor 100den mensen met mijn vriendin…
Wel 1000000000000 dingen kan ik opnoemen maar ik heb nou niet egt de leukste haha
xx

ik denk:
Skydiven
Naar Amerika
& op kamp met 2 hele goede vriendinnen. <3

-Slagen! Pff twee jaar lang heeft het aan mijn eigen instelling gelegen of ik zou slagen of niet. En ik heb twee jaar lang zo hard gewerkt en ben in 1 keer geslaagd voor m’n Atheneum! Nog steeds zo trots op :slightly_smiling_face:
-Aangenomen worden op de kunstacademie (mijn hart heeft nog nooit zo hard te keer gegaan, ik dacht dat hij er letterlijk uit zou springen)
-mijn foto’s in ongeveer de oudste fotogalerie van NL geexposeerd voor een wedstrijd. Heb niet gewonnen, maar de ervaring was geweldig :slightly_smiling_face:
-De eerste stap gezet bij een jongen die ik ontzettend leuk vind. Hij is nu al 13 maanden m’n vriendje :grinning: Hihi.
-Pinkpop 2007
-Oh en vandaag Elspeth Diederix ontmoet, dat heeft me ook heel gelukkig gemaakt.

waarschijnlijk nog zooo veel meer.

Mijn god, wat heb ik medelijden met jou klasgenoten… :stuck_out_tongue:

Geld is echt niet alles, als je veel geld hebt heb je niet automatisch meer meegemaakt. Integendeel.

-vakanties
-eigenlijk vind ik mn hele leven wel leuk :slightly_smiling_face:
-op wintersport gaan

maar voor mij zit geluk in kleine dingen. damn, dat klinkt wijs.

@knuffelkonijn
Ik denk dat je meer hebt aan emotionele ervaring in je leven dan materiele ervaring.
btw, als je alles krijgt en niet gewend bent ooit iets te doen word je zo simpel!

kerstconcert op school, klinkt vaag ja maar dat waren echt supertijden

ik hoef ook geen paris hilton look a like te worden :zipper_mouth_face:

Parachute gesprongen
En toen ik naar zuid-koerdistan ging
toen gingen me nichten,neven en ik om half 3 naar bed.
boven op het dak, daar heb je open daken.
maar we gingen met z`n twintigen op 1 bed zitten.
tjaa en toen zaktte we door het bed.
en we moesten zo hard lachen en schreeuwen dat de buren wakker werden.
Goeie tijden <3

helemaal los gaan op dikke beats en dan zoooooo’n fun hebben met vrienden!