wat is het leukste dat je in je leven gedaan heb???

lijkt me leuk om te weten

Moeilijke vraag er zijn zoveel leuke dingen die ik gedaan heb :grinning:

uit de kut van me moeder gekropen, dat vond ik toch wel heel leuk:P

5 weken naar de Turks & Caicos eilanden!
IK WIL TERUG!!

vrij zijn :slightly_smiling_face:

Tot nu toe: Meindert hebben ontmoet n___n
De volgende mijlpaal zal waarschijnlijk wel het beginnen met een nieuwe opleiding zijn :3

Vakantie 2007. Turkijeee <3

Daar sluit ik me bij aan! :slightly_smiling_face:

Bepaalde vriendschappen, verliefdheden, optredens en vakanties.

• zwemmen met dolfijnen in Mexico
  • afgelopen vrijdag tijdens verpleegstage bij een bevalling zijn
  • met mijn beste vriendin naar parijs
  • met de gymnasium5 klas naar Rome

die van mij zijn
les gehad in vliegen op een kleinvliegtuigje
al mijn reizen
wonen op een compount in katar en iedere dag met gepanserde auto en bodyguards naar school
met mijn best friends feesten
en nog veeelll meer

Alsjeblieft zeg. Je zit in elk topic te reageren als een verwend nest. Dit slaat toch nergens op?!

jaa inderdaad, dat van andere vind ik nog leuk om te lezen, maar wat jij allemaal schrijft is gewoon overdreven & echt zo van: hallo ik wil aandacht !

Dat mn papa een eiegn bedrijf had die miljoenen heeft verdoent. hierdoor kon ik in dubai gaan wonen. Ik heb nu zoveel op mijn rekening staan dat ik nooit meer hoef te werken. Ook vind het erg leuk dat ik mijn d&g jurk kon gaan dragen naar school waardoor iedereen tegen mij op kijtk. :expressionless:

:laughing:

Uhm laat me raden wat jou echte hoogte punt is …

Zoveel aandacht krijgen omdat je van die stomme net rijke kutjes topics opricht ?

jemig dat slaat echt nergens op ik heb meer meegemaakt dan jullie hoor ik heb ik veel landen gewoont ik hoef nooit meer te werken ik erf al het geld van mijn opa en krijg veel van mijn vader. jullie moeten allemaal werken voor jullie geld ik lkkr niet:D

en toch ben je nog zo triest om een fake-account aan te maken en te gaan lopen patsen… vrienden kan je niet kopen van je pappies centjes

nou en dat ik later moet werken voor mn geld dan doe ik tenminste nog wat >.>

het leukste… ehmm… ik denk naar een festival in london :] ik wil terug T_T

ik werk liever voor mijn geld & als ik er dan wat van koop dat ik er dan trots op kan zijn, dan dat ik in mijn vingers knip en je krijgt het.

Dan is zeker het feesten met je vriendjes gewoon het geld, je bent een paris/britney/sletje/gooise trutje combinatie :+ die mensen hebben als enige vrienden hun geld. :pensive: