Wat is het kutste (omg..) dat je ooit hebt gehad??

het kutste wat mij ooit is overkomen, is dat ik het heb gevraagd aan *love* en het duurde 8 dagen voordat hij nee zei. en nu heeft ie het met mijn beste vriendin. :frowning_face:
xx

ps jaa ik verveel me Xd

Verveel je je ofzo? xD Haha.
Nou een van mijn kutervaringen is dat ik een smsje over hem naar hem stuurde, wat naar een vriendin moest. En toen nog een keer.

Hier moest ik stiekem even om lachen ;p

Ehmm, gisteren was dat, ik had 38 graden koorts, en ik werd helemaal gek. Ik dacht dat ik geheugenverlies had, en dat ik niet meer wist wie wie was, en dat ik naar beneden moest bellen omdat m’n vriend naar boven moest komen en weet ik het, ik werd echt ziek in m’n hoofd joh.

^^ Ehmm 38 graden is net geen verhoging meer? Dus als je met zulke lage koorts al gek wordt wil ik niet weten wat er gebeurd bij 40 graden…

Haha inderdaad. 38 graden koorts is wel koorts maar niet heel ernstig. Maar 1 graad hoger dan normaal. :wink: Maar het kutste wat ik ooit heb gehad is toen ik onder mn wijsvinger in m’n hand sneed met een broodmes. Gelukkig net niet in m’n pees gesneden dan was ik verder van huis.

dat ik net mn oogbol open kraste toen ik mn lenzen uit wilde doen en dat het nu bloed. auw auw

Toen ik hoorde dat de vader van m’n beste vriendin binnenkort dood zal gaan aan kanker :’(

Mijn broertje had een keer 42 graden koorts! Toen moest ie naar het ziekenhuis…

Per ongeluk de arm van mijn zusje uit haar kom trekken en het achterhoofd van mijn broertje precies op de punt van de tafel laten landen, wat dus heel erg ging bloeden. Ze waren beiden baby’s, dus je kan je voorstellen dat ik me echt heel erg kut voelde :’)

Dat mijn vriend 8 maanden vreemdging, anderen er van overtuigde dat ik ‘gewoon een vriendin’ was, openlijk toegaf dat wij een relatie hadden 5 maanden later dan het echt zo was, dat het meisje waarmee hij vreemd ging hem niet leuk vond en hij haar ook niet, dat het gewoon een vriendin was, etc.

Ja. Dat was vrij kut.

Dat mijn moeder een hartinfarct en een hartstilstand heeft gehad, en dat ze op de IC er dood en geel uitzag en superkoud aanvoelde. dat beeld staat op mijn netvlies gebrand.
gelukkig is ze er nog.

hahahhaha dat had ik oooook!

’ Oh X is zooo lekker, echt hy zit nu langs me en omfg hy heeft zelfs lekkere parfum op’

TUDUUDUU

Diana , dankjewel… =D

ik; oh shit sorry sorry XD

Een sec later; tuduuduu!
hy; Diana, i get it, echt dankjewel jij hebt ook lekkere parfum.

ZOOOO genant

hahahhahah sorry die is echt geniaal XD

ik mag me oma totaal niet door dingen die er bij ons zijn gebeurd.
en het kutste wat ik dus heb meegemaakt is :

dat ik me oma met een vriendin tegen kwam en ik dus heel leuk heee zei tegen haar. en toen liepen we verder zeg ik tegen me vriendin godver dat was me kut oma ik haat haar.
en toen bleek ze in 1x achter me te lopen. toen schaamde ik me toch wel even

aah dat is zoooo ENORMMMMMM gemeen
echt ik heb er geen woorden voor

Toen ik mijn pols brak dat niet in de gaten had en het ergste vond ik dat mijn broek stuk was. Nu kan ik daar heel hard om lachen maar toen echt niet

win