Wat is het hatelijkste dat jou vandaag is overkomen?

Wat is het hatelijkste dat jou vandaag is overkomen?

In de regen naar huis fietsen :rage:

Leestoets van Duits en inderdaad nat geregend worden. En in een natte jas naar huis moeten fietsen.

Dat ik vanuit Limburg naar Boxtel reis voor school en dat als ik daar aan kom, we na een paar minuten weer konden gaan. Grrr.

Voor mijn examen Engels leren waarvoor ik echt MOET slagen :’)

Mijn 11e nacht niet geslapen… Verga van de pijn en vermoeidheid.

Dat ik misselijk wordt van me energy drankje maar moet het drinken want ben moe en wil vanavond feesten.

dat ik vanochtend mijn brood wou smeren en de vleeswaren bak op de grond viel waardoor er een bakje met stukjes worst compleet verspreid lag over de grond en mijn hond alles op ging eten. :dry:

Gym :rage:

Dat mijn OV chipkaart in de min stond en ik een uur en een kwartier van stage naar huis moest lopen, in de REGEN :hammer:

Het wispelturige gedrag van mijn vriendje, waardoor ik me rot voel.
Niet hatelijk, wel kut.

Mijn fysio die mijn kuiten mishandelde. Nee oke het is nodig maar het doet wel verrekte pijn.

Dat precies toen ik de deur uit ging het keihard begon te regenen. En dat toen dat ding dat achterop je fiets zit voor je tas, tussen mijn spaken ging zitten en ik het er na 5 minuten pas tussenuit kreeg toen ik in de regen stond. En dat het daarna weer gebeurde toen ik ging parkeren.

Dat ik op mn hurken ging zitten vanmiddag terwijl ik dat eigenlijk nog niet mag (voet gebroken en net 1 week uit het gips) en dat toen verrekte zeer deed en er nu een enorme bult op zit.

mijn crush die me negeert.

dat mijn band lek was en ik iets van 8 kilometer moest lopen

Dat mijn vriendje boos op me is door iemand anders, en dit dus weer een kut weekend word =(

De mensen op deze wereld, dat was het hatelijkste van vandaag.

Dat ik om half 1 eigenlijk vrij was van werk, maar op het allerlaatste moment naar een andere afdeling werd overgezet die tot half 4 doorging… :hammer: En ik was al om 6 uur begonnen!

Mijn achternichtje die constant in mijn oor zat te gillen, en dan echt met zo’n hele hoge piepstem gillen.