Wat is het gevaarlijkste wat je ooit hebt gedaan

wat is gevaarlijkste wat je ooit in je leven hebt gedaan.

persoonlijk dat van mij moet ik toch wel een paar jaar terug naar me basisschool tijd. vroeger ging ik altijd met vriendinnetjes zwemmen bij ons thuis achter het huis. en dan gingen we altijd midden op de weg zonnen achteraf levensgevaarlijk een paar van die dunne meisjes op het midden van de weg liggend. en wat ook behoorlijk gevaarlijk achteraf was onder vrachtwagens kruipen dat dat goed is gegaan is ook een wonder. we gingen dan zwemmen bij het kanaal en daar stonden ook dan vrachtwagens op zo parkeerplaats wij kropen er altijd voor de fun onder. en toen we ooit eens naar het strand zijn geweest heeft een vriendin mijn twee paarde staartjes aan de stoel leuning voor de fun vastgebonden. dat was heel grappig tot dat mijn vriendinnetje mijn haar niet meer los kreeg ik heb denk ik een uur lang alles bij elkaar lopen schreeuwen in die auto. achteraf gevaarlijk en behoorlijk gĂȘnant als iedereen je op de parkeerplaats in je bikini ziet schreeuwen gelukkig heeft mijn moeder me haar los gekregen

Pfft. Het uitmaken met iemand die fysiek gewelddadig was denk ik. Toen ben ik bang geweest voor mijn (eigen) leven.