Wat is het gemeenste wat jouw broer/zus ooit heeft gedaan?

Haha zie titel.
Zet hier ook acties neer die jij hebt geflikt :grinning:

Brand los!

• Allereerste date met een jongen, durft mijn broertje D. te zeggen ‘‘haar hersenen zitten tussen haar benen’’ naah ik schaamde me dood! (jullie moeten weten dat ik nog niet eens ontgroend ben)
  • op diezelfde eerste date mijn date helemaal claimen en met hem gaan gamen de hele middag lang.
  • als ik onder de hete douche sta een beker ijswater naar binnen gooien
  • heel vaak tegen een leuke jongen zeggen dat ik op hem ben

wajoo dat dit niet aanslaat zeg :'D

Hahaha omg, echt kut.
Ik kan ff niks bedenken, meestal doe ik de gemene dingen denk ik.

Ze doen zó veel gemene dingen, maar toch kan ik me nu even niks bedenken x]

En ik bij hem:

• ik weet dat ie war of the worlds heel eng vindt, dus toen hij doodsbang was voor alles wat met die film te maken had liep ik de hele tijd de musical liedjes daarvan te fluiten haha :’)
  • of in het donker in de gang als hij van de wc afkomt keihard laten schrikken en dan vliegt ie de lucht in :'D

hahaha ik laat een broertje ook altijd schrikken op de wc, ik heb het zelfs al een paar keer opgenomen xD hij blijft schrikken en het blijft grappig.
zo heeft datzelfde broertje mij ook een keer laten schrikken. we hebben een dichte trap naar beneden zegmaar, dus met een deur ervoor. de lichten waren uit maar ik kan gewoon in het donker naar beneden lopen, bleek dat hij daar zat maar ik zag m natuurlijk niet en ik schrok zó erg xD
en hierbij was ik 5 ofzo, in ieder geval nog heel jong maar toen had mn andere broertje in een bekertje geplast en gezegd dat het dubbelfris was xD en toen had ik dus een slokje in mn mond maar die heb ik over zn gezicht heen gespuugd hahah.

-alles doorvertellen aan mijn vader/oma etc wat ik n vertrouwen vertel.
-Me voor gek zetten als er anderen bij zijn
-de hele tijd ongevraagd kutopmerkingen maken over mijn kleding/uiterlijk(terwijl ze degene is met een vreselijke kledingsmaak, maar ik geef niet ongevraagd commentaar op haar kleding)

niet gemeen, maar gewoon weird;
ik loop langs z’n kamer, om naar mijn kamer op zolder te gaan, en ik kijk heel eventjes z’n kamer in zegmaar, omdat ik erlangsloop, en zonder dat ik iets heb gezegd begint m’n broertje “hou je bek…” Terwijl ik helemaal niets zei! X’D

En wat ik hem echt kwalijk neem; m’n vader kan geld krijgen van z’n werk zodat ie met z’n gezin weekendje weg kan [omdat ie de laatste tijd zovaak in het buitenland moet werken] en nu hadden ik en m’n ouders ‘t plan om naar Londen te gaan. Het enige wat we nog hoefden te doen, was m’n broertje vragen. En ja hoor; precies wat ik verwachtte, hij zei dat hij niet mee wilde! Waardoor m’n moeder nu ook opeens niet meer wil, en we dus niet naar Londen gaan -.-’

En gemeen; als ik een [bijna] vriendje heb, en hij weet dat, gaat ie 't bij ‘t eerst volgende familiebezoek lopen doorlullen, waardoor m’n opa weer allerlei irritante vragen begint te stellen -.-’ X’D

maar soms, heel soms, is ie best lief hoor X’D

Nou, niet echt supergemeen maar meer genaaid. We zaten toen nog op dezelfde school liep hij naar mn meester toe, ja mijn zus vind u een homo…

-

Mijn broer en ik zijn beste vrienden, dus hij doet nooit gemeen. ;p
Mijn zus wil nog wel eens wat door vertellen, maar dat doet ze ook niet vaak, aangezien ze hier niet meer woont en ze doet het niet expres.
Ik ben veel te vergevingsgezind (:

Mijn reep chocola opgegeten =[

In elkaar slaan. :ninja:

zó leuk hea :grinning: En tegenwoordig kannie er gelukkig zelf ook om lachen, vroeger niet… :sunglasses:

we hadden uitwisseling met een duitse klas en en een paar mensen kwamen smiddags bij ons eten, dus we zaten met 5 nederlandse meiden aan tafel, en met 5 duitse mensen. Komt mn broertje binnen en ziet ze zitten, daarna loopt hij als hitler door de kamer met het siegheil teken alles.
gelukkig konden ze erom lachen, maar het was echt enorm genant :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik moest mijn ogen laten checken ofzo, ging mijn zusje mee.
kwam ze de hele tijd met die brilletjes voor kleuters en zegt ze tegen me vader:
deze staat haar leuke he?
Dat doet ze gewoon expres. Ze wist dat ik geen bril wou.
en ik zei eerst tegen mijn vader: ‘het is niet nodig.’
toen zei mijn zusje: ‘heel veel kinderen hebben een bril hoor, mijn vriendin bijvoorbeeld ook.’ en toen zei mijn vader: ‘ja, ze moet niet zeuren.’ tegen mijn zusje

Dit is echt níet het ergste wat ze heeft gedaan.
Maar het ergste wat ze heeft gedaan… Is dat ze is geboren.

hij gooide net een sneeuwbal in mijn gezicht

en ze pakt altijd alles van me af.
Zelfs mijn eten.
Mijn vader had niet gekookt dus had hij patat gehaald, en ik had nog geen honger dus ik bewaarde het maar ff.
Eet ze het op. Toen had ik geen avondeten :rage:
Dan zegt ze: ‘papa zei dat ik het op mocht eten’
ECht FUCK haar. Dat zegt ze bij alles.
dan vraag ik: ‘waarom pak je de zomaar míjnes’. (mijn spullen gewoon)
en dan zegt ze: ‘Het mocht van papa.’
Belachelijk; we hebben nu dat we om de halfuur op de laptop mogen.
als het mijn beurt is: ‘Ik mag nog van papa’
Terwijl ik echt godverdomme gelijk de laptop aan haar moet overhandigen, anders word ik weer naar mijn kamer gestuurd en gaat me vader schreeuwen.
Echt, klote is zij gewoon.

but i love him!

Hihi, dat deed ik ook altijd :grinning: