Wat is het gemeenst wat je laatst hebt gezegt?

Die van mij was vandaag;
Ik heb een autistische vriendin, maar die wilt graag overal en nergens bij horen. -___-’
En tijdens Wiskunde was ze eruit gestuurd (voor het eerst in 3 jaar middelbare school)
En ze moest bijna huilen. :x
Dus tijdens Geschiedenis had ze haar gele formulier (als je uitgestuurd bent, moet je dat invullen blabla en die kreeg ze later terug)
Dus tijdens Geschiedenis had ze dat ‘heel trots’ in haar handen.
Toen vroeg de Geschiedenis leraar: Ben je eruit gestuurd?!
Dus zij zegt heel happy: Ja. :slightly_smiling_face:
Dus ik zeg keihard zo: Jaa, dat zeg je nu blij, maar tóén moest je bijna huilen! xD
*Gelach en zij knalrood*

haha ahw zielig :stuck_out_tongue: ik kan me even niet herinneren wat het gemeenst is wat ik heb gezegd. maar het was vast tegen mn vader want als ik boos op m ben ga ik altijd gemene dingen zeggen tegen hem … maar hij kan er wel tegen :stuck_out_tongue:

Vandaag tegen me moeder ; Je kookt nooit lekker…
Ik meende het niet :stuck_out_tongue: maar had geen zin om te eten en ze ging me dwingen.Maar heb wel sorry gezegd.

De laatste tijd kan ik me wel inhouden. :slightly_smiling_face:

Hmm weet zo niks.

euh waarschijnlijk iets tegen m’n zusje, wij zijn nooit aardig tegen elkaar dusja…

=O wat zit je haar lelijk !

Gisteren.

“You asshole.” En dan nog wel tegen de jongen die ik heel erg leuk vind. Maar goed, het was min of meer een grapje, maar ik meende het ook wel een beetje. xD

Gister tegen een collega: ‘‘Bek houden’’. (Ja heel verhaal) ( ': en het was gemeend

‘Had je maar beter op moeten letten trut’ Gisteren.
Ik en me beste vriendin moesten gymles geven en op het einde ging zij nog even zeiken dat ze het hockeyen niet snapte terwijl we het 100 keer uigelegt hadden en ze er doorheen bleef kletsen. En ze zei het ook nog is voor de klas. Ik wilde niet gemeen zijn maar had al echt de pest in die dag haha :stuck_out_tongue:

En jij bent haar VRIENDIN? >.<

Ik heb laatst een aantal gemene dingen gezegd tegen iemand waar ik zo’n hekel aan heb, dus tja. :’) Genoeg om op te noemen.

“Fuck you” tegen de jongen die ik leuk vind… haha. Het is ingewikkeld.

ZO HERKENBAAR!
Irritant, die vriendinnen die gaan zitten praten tijdens de uitleg en dan gaan zitten zeiken datze het niet snappen.

Ik zou het echt niet meer weten. Waarschijnlijk was het iets tegen mijn vader omdat hij zo kan zeuren.

Zoveel en zo vaak elke dag tegenover mijn broer, maar hij verdient het big time. :’)
Het laatste vandaag was “Nee jij, jij naait zoveel miljoen mensen door op je luie reet te zitten en te profiteren van al die mensen die wel werken zodat jij geld krijgt die je niet verdient”

Ik zei tege mijn vriendin :“ik ga NOOIT meer met jou naar de bios!” omdat ze daarna bleef slapen en ze heeft me de hele nacht wakker gehouden omdat ze bang was van de film -__-

Ik noem mijn vriend altijd liefkozend een “loser” en zeg graag dat hij verschrikkelijk is.

Hij weet toch dat ik het niet meen, haha.

^ Inderdaad

Ik en mijn vriendinnen schelden elkaar altijd uit maar dat menen we niet :’)

@ Ellennnnn doen wij ook altijd haha xd