Wat is het gekste wat je ooit voor de liefde/uit naam van de liefde gedaan hebt?

Er voor zorgen dat ik rond 22.00 uur vlak bij zijn werk stond om hem ‘toevallig’ tegen te komen als hij klaar was met werken. Meerdere keren per week naar zijn werk toe en buiten zitten met een vriendin tot hij klaar was (ooook als het vroor buiten…) Ach wel meer… Ik was echt een enge stalker denk ik…

Haha ja dit heb ik laatst ook gedaan :stuck_out_tongue:

Ook ik vergeleek mijn rooster met die van hem. Ben 3 jaar wanhopig verliefd op hem geweest, in de brugklas zelfs zijn naam op m’n nagels geschilderd (mygod). Als ik hem nu nog is tegenkom met uitgaan blijft het ongemakkelijk voor ons beide lol.

+ Hem appen, had z’n nummer via via en verteld wie ik was en dat ik hem leuk vond. Was twee jaar geleden :’)

Gelukkig weet hij er niks meer van want hij deed laatst gewoon weer leuk, net alsof hij me niet kende. Moooooooi.

M’n beste vriendinnetje in de steek laten, zoveel spijt van… ;(

Hahahahahahahahahahahh gewedig dit! vooral die laatste zin :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:
Niet echt iets bijzonders, gewoon harstikke uitsloven als hij op luisterafstand stond. Zoals een vriendin pijn doen zodat ze gilde, hij het hoorde en dat hij even naar me glimlachte. En het achterafgaande ritueel van spijt en schaamte. Vooral omdat ik altijd heel erg keek of hij het hoorde of zag en andere mensen mij dan dus heel wanhopig naar hem zag kijken… Still in the shaming progress. Tis ook nog maar een half jaar geleden :cold_sweat:
Ben pas dit schooljaar van hem afgekickt :see_no_evil:

hahahah dat van die roosters heb ik inderdaad ook gedaan :grinning_face_with_smiling_eyes:
Dat was in de derde, toen schreef ik in mijn agenda in welk lokaal hij les had als ik hem tegen zou komen.

Hahaha hier nog een :S

Hahaha, ik dacht echt dat ik de enige was met dat rooster vergelijken.
Ik was toen 13 en deed dat samen met een vriendin want wij vonden twee jongens leuk die vrienden van elkaar waren. Nu op m’n 19e kijk ik er natuurlijk heel stom tegenaan :stuck_out_tongue: