Wat is het gekste wat je ooit voor de liefde/uit naam van de liefde gedaan hebt?

Wat is het gekste/raarste wat jij ooit voor de liefde gedaan hebt?

Ontslag nemen van werk in het buitenland en in een trein van Verona naar centraal Frankrijk springen om 4 dagen samen te zijn met iemand waarvan ik wist dat hij uiteindelijk mij niet zou ‘kiezen’, dus dat we elkaar daarna waarschijnlijk niet meer zouden zien, maar waar ik heel veel van hield. Het waren 4 van de meest fantastische dagen uit mijn leven tot nu toe en daarna konden we elkaar inderdaad niet meer zien.

2 uur heen en 2 uur terug reizen voor 10 minuten om vriendlief een knuffel te geven en een hele zak vol met eten. (écht vol)

2 dagen van tevoren bedenken dat >3.000km vliegen om hem te zien voor een paar dagen een goed idee is, terwijl er toch geen toekomst in zat. Geen spijt van verder (:

Een weekend met hem in een hotel, terwijl we eigenlijk niets hadden en het ook niets kon worden. Heel veel spijt van.

Ik ben een keer niet naar de bruiloft van kennissen gegaan, alleen zodat ik nog een nacht bij hem kon zijn. Terwijl hij allang had gezegd er geen toekomst in te zien.
Zo hopeloos verliefd, dat doet rare dingen met je haha.

Ontzettend veel gespijbeld van school om naar hem toe te kunnen, dat was toen in de 4e.
Heb er uiteindelijk aardig wat gezeur mee gehad met de leerplichtambtenaar ed, en dat jaar op het nippertje gehaald.

Onze schoolroosters met elkaar vergelijken en zorgen dat ik hem tussen de lessen tegenkwam. Echt kansloos :’)

Huis uitgegaan om hem te zien rond 12 uur en rond half 6 's nachts thuiskomen. Doordeweeks.
Waren mn ouders niet zo blij mee.

Wij wilden tijdens de eerste maanden nooit afscheid nemen, en gingen dan in slaap vallen op de bank. Het is een aantal keer gebeurd dat we 5/6 uur wakker werden en dan zagen dat we ongeruste smsjes van onze ouders hadden haha.

Oh mijn god, dit deed ik 4 jaar geleden bij mijn crush (inmiddels vriend) hahaha omg… Ik dacht echt dat ik de enige was die dat deed. Had echt zijn rooster uitgeprint en in mijn agenda geplakt, dan de lessen markeren waar ik hem dan tegen kwam op de gang. Mijn vriendinnen verklaarden me echt voor gek. :’)

Bleek trouwens verder dat hij mij 4 jaar geleden nooit eens had gezien op school. Fail.

HAHA same. Ik dacht dat ik de enige was die dat deed.

Dit heb ik ook gedaan :cold_sweat:

Dit inderdaad, toen ik 14 was. :’) Ik had last van kalverliefde voor een jongen die bij mij op school zat. Ik was 14, hij 18. Ai… :’) Jullie kunnen natuurlijk wel raden dat hij mij nooit heeft zien staan, werkelijk niet. Hij wist waarschijnlijk niet eens van mijn bestaan.

In m’n huidige relatie: tegen m’n ouders zeggen dat ik een uur later uit school kwam, maar ondertussen nog naar mijn vriend rijden op de scooter. Ik ben toen een keer onderuit gegaan vlak bij zijn huis en ja, toen waren de rapen heel erg gaar. :’) Kan er nu wel om lachen, het is al meer dan 3 jaar geleden, maar wat voelde ik me toen stom.

Hahaha precies deze.
Na heel de basisschool bij hem in de klas gezeten te hebben gingen we beide naar de middelbare school. Toen heb ik 2 jaar lang zijn rooster bij gehad om hem te spotten in de pauzes enzo :’)

Haha ja toen ik 15 was :grinning_face_with_smiling_eyes:

Precies dit. En ik heb in de brugklas een stuk of 7 liefdesbrieven geschreven naar de jongen waar ik toen heel erg verliefd op was. Na een halfjaar kwam hij er achter, hij heeft me heel hard uitgelachen… Gelukkig was ik niet heel lang meer verliefd maar ben wel 1,5 jaar lang verliefd op hem geweest toen. Wat was ik hopeloos.

nja niet echt gek maar gewoon extreem laat opblijven en maar 3 uurtjes slapen terwijl ik gewoon naar school moest die dag haha