wat is het foutste wat jij ooit tegen een jongen zei?

hee meiden,

er zijn wel allemaal topics over wat de jongens doen/zeggen, maar hoe fout zijn wij nou eigenlijk?!

leef je uit :grinning:

Uhmuhm… Geen idee.

‘Ik heb mooie schoenveters.’
‘Hee, kijk pepijn heeft drukknoopjes op z’n jas, vind jij die ook zo leuk?’
haha ik word nogal maf als ik iemand heel erg leuk vind.

ik heb ooit iets heel fouts gezegd, ik had het later pas door, en het was als grapje bedoeld hoor, niet serieus, want het is een goede vriend van me x]

Lara : Ik heb dooooorst, mag ik je leegzuigen?
Jack : hahhahahahahahah jezus wat zeg jíj nou weer xD
Lara : …HO wacht, nee zo bedoelde ik het niet.

HAHAHA

Hahahahah! :’) Die is best erg xd
Ot ik heb nog nooit echt iets fouts gezegd ofzo ;p

Hahaha!

Zulke dingen heb ik allang verdrongen :’)
Maar meestal als ik een jongen leuk vind, zeg ik de stomste dingen.

Ik herinner me nu even niet echt iets “fout” eigenlijk :stuck_out_tongue:

Haha, als 'k een jongen echt leuk vind, praat 'k aan een stuk door.
Ik zeg echt de domste dingen. Het meeste verdring ik meteen.
En dan komt het terug en denk ik, neeeee wat heb ik gezegd.
Jongens hebben 't meestal niet eens door, ze luisteren maar naar de helft van wat je zegt en vergeten 't weer in 10 seconden. Thank god.

‘maurice ik pijp je als je mijn muntjes teruggeeft!’

ik was dronken.
zo spijt van gehad… maargoed het was een goede vriend en het is allang vergeven
maar dat vergeet ik niet zo snel, haha

Ik was in Turkije en we zaten zo met een paar mensen op het terras bij de lobby.
En bij die drankjes doen ze dan altijd op het randje iets van fruit, en 1 jongen wilde al die fruitjes hebben ofzo? en stopte het allemaal snel in ze mond
dus ik zeg
wow, jij stopt echt ALLES in je mond wat je tegenkomt ;|
had pas later in de gaten wat ik had gezegd toen ze begonnen te lachen hahaha
echt heel dom x’]

Ik werkte in een verpakkingsfabriek en ik moest dus dozen inpakken, en een collega hield mij van mijn werk af, hij hield die doos vast…dus ik zei ‘‘Haal eens snel je handen van mijn doos af!’’ achja.

Hahahhahahahahahaa ik lig hier echt helemaal plat van het lachen ;p

hahahah geniaal !

miss niet heel fout, maar jongens denken gwn overal bij na xd
ik had een gat in mijn broek op mn knie, en die jongen vond dat ik een servetje achter moest doen
dus toen riep ik; kan jij naaien dan?
&toen begon die jongen te lachen, en ik kon eerst niet eens bedenken wat er nou zo dom was

Geniaal.

hahaha meeeer!

ik zeg niet echt foute dingen, ik praat en praat en praaaat gewoon aan een stuk door xD

Niet echt gezegd, eerder wat doms gedaan.
We zouden naar de bios gaan, naar Knight & Day.
We hadden afgesproken in de bios, want ik had nog muziek les van te voren. Ik kon het niet afzeggen omdat ik voor een uitvoering meost oefenen.
Maar hij zou me in de zaal een plaatsje vrij houden. Maar de muziekles was helemaal uitgelopen, waardoor ik bijna te laat was.
Quess WHAT? Ik was de titel van de film vergeten,
dus ik vroeg bijd e kassa: hoe heet die nieuwe actie film?
Die vrouw: met leonardo dicaprio? Inception.
Ik dacht dat dat hem was, zo dom als ik ben. Ik kaartje gekocht (ik had van hem geld gekregen…)
Dus ging ik gewoon naar de verkeerde film. En aangezien ze bij ons geen pauze tussen de films hebben, kon ik niet wisselen!

Lang verhaal, maar o zo genant. TOen ik hem tegenkwam bij de uitgang had ik het hele verhaal ratelend vertelt, ik moest zelf ook lachen… Maar hij gelukkig ook… Toen hebben we daarna maar een film thuis gekeken…

Ik zei tegen een vriend: ik houd van je knuppel. Niet beseffende dat ie wel eens wat anders kon begrijpen:P. Ik bedoelde gewoon: ik houd van je gek. Mja we hebben er wel om gelachen.