Wat is het foutste/grappigste wat een leraar ooit zei ?

Nou wats het foutse wat een leraar ooit tegen je heeft gezegd ?
vertel !! :relieved:

Ik scheer m’n borsthaar.

een oude leraar ging een keer rappen-ali b nadoen
en hij vond britney spears wel leuk

Een lerares op myn school heeft een keer uitgebreid (aan een andre klas) verteld hoe ze ontmaagd was ><

bio leerkracht vertelde over een slangenorgie

nou niet tegen mij maar twee jongens in de klas;
scheikundeleraar; ‘‘zeg! zouden jullie, jullie handjes onder de tafels vandaan willen halen? dat soort dingen doen jullie maar thuis’’

‘als jullie nog vragen hebben, moeten jullie maar even vingeren!’

=P

wuahahha , en omgash , mede bananen en mede ruby !xD

niet tegen mij maar tegen een vriendin van me. (ik zat toen wel in de klas dus ik hoorden het wel gewoon)

‘wil je je vest even dicht doen, ik wordt anders een beetje geil’

Uh ja… gelukkig is ie wel geschorst en nu ook met pensioen

Jullie moeten vanaf nu maar harder trekken!
We haalden slechte cijfers bij economie ^^

oja, een keer had iemand een witte broek aan . dat meisje stond verder weg, en je zag haar van de achterkant.

zegt die leraar, die broek schijnt door. iedereen naar die kont kijken. Lekker fout als een leraar dat zegt.

een keer toen ik nog op de middelbare school zat… toen had ik het een keer met een vriend van me over of grote borsten nou mooi waren… toen zei me leraar wat lisanne heeft ( dat ben ik) vind ik perfect … IEWLLL

eenerzijds en tweederzijds

:crazy_face:

Haha zooo fout!

Ik weet er zo geen, maar onze Duitse leraar heeft wel eens domme opmerkingen die te maken hebben met sex. Bijvoorbeeld ik ben Turks en AM is bij ons k*t en hij weet dat van mijn nicht dus zegt hij met nadruk om AM een zinnetje. Of laatst hadden we het over de Duitse telefoon-alfabet. Zegt hij 'Ook de militairen hebben een telefoon-alfabet, bijvoorbeeld K. ( een woord ) U. ( een woord ) T. (een woord).

& Upp!

oke meeste mensen slapen numissch. maaar tog

```html
Zovaak !
Ech waarvan je denk van wtf,
We hebben zon pedo leraar, en hij is oud, stinkend, en goor
Hij zit altijd aan je etc,
Eeen x, was mn BH bandje los gevallen, En dan echt keihard door de klas,
Hee lekkertje nu moet je me niet TE opgewonden maken he Blegh !
Ik kon wel soor de grond zakken :crazy_face:
```

we waren op kamp, en zn vriendin zou langskomen
en hij zat maar te piekeren wat hij als eerst tegen d’r zou zeggen
en hij zat ali-b na te doen, zegt-ie; jaaa ik weet wa’k moet zeggen! “Schaaaaatje, wil je m’ n lala groeten?” toen had ik serieus
iets van; wooooow. :expressionless: haha.

bio leraar tegen een vriendin; ik spuit je helemaal onder!

Eerst maak je het nat dan kun je lekker soppen XD

Was lerares van handvaardigheid ( we waren aan het kleien) en ik schoot in de lach en toen merkte ze pas wat ze zei :crazy_face:

Mijn duits leraar op de middelbare school zei tegen mij: ‘jouw doen doet me altijd denken aan Phoebe van Friends, iedereen denkt dat ze dom is, maar eigenlijk is ze heel intelligent.’

En bedankt hehe, maar was wel een leuke man!