Wat is het falendste wat je ooit is overkomen !

Ik heb dus vroeger is meegemaakt dat ik in de winkel was, en ik was mijn moeder kwijt.
Dus ik schreeuw : Mamaaaaa !!
Later kwam ik een vrouw tegen die best op mijn moeder leek van achter.
Dus ik zo rennen en hangen aan haar been : Mamaaaaaaaa.
Ging ik huilen.
En die vrouw die duwt me zo weg en zegt : Ik ken jou niet ?
En ik zo awkward weglopen ._.
Ik was 6 ofzo x]

Haha ik had net zoiets met m’n vriend (nu ex…) We waren op een festival met een groepje en ik en een vriendin gingen even naar de wc… Later kwamen we terug en ik dacht dat ik m’n vriend zag dus ik geef hem zegmaar een knuffel van achter… Was het iemand anders. :cold_sweat:

Ik had een tas op me rug toen ik weg wilde rennen. Dus ik nam een sprintje, bleef de schouder band hangen aan een deurhendel. Je kan zelf raden wat er toen gebeurde. :cold_sweat:

volgens mij heb je dit in het verkeerde topic geplaatst aangezien dit niet allemaal over liefde & boys gaat excuse me if im wrong

ja klopt beetje verkeerd gegaan :stuck_out_tongue:

Mij ook is gebeurd haha :cold_sweat:

Hoe reageerde die jongen , vraag ik me wel af. Lijkt me echt beschamend haha

iets heeeeel stoms zeggen over iemand en er dan achter komen dat die persoon achter je staat… ooooppssss

Haha, ik had iets soortgelijks, ik was vijf/zes ofzo en mijn moeder kwijt in de winkel. Ik dacht dat ze kleding aan het passen was dus ik ren erheen en ruk wanhopig dat gordijn open, stond er heel iemand anders. Ik schrok me echt wild en ik ben huilend die winkel uitgerend. Die mevrouw die er stond vet boos natuurlijk. :'D

HAHAHAHAHA Dat is zo awkward zovan : Ze staat achter me he… En je vrienden van : Jep…
HAHAHAHA ook is overkomen

HAHAHAHAHAHAHAHAHA GENIAAL

Hahahahaha

Grappig topic maar waarom staat het ook alweer bij Liefde en Boys? :cold_sweat:

WAAROM verschillen de lettergroottes in de berichten zo? Echt vervelend.

Haha ja sorry verkeerd geplaatst :cold_sweat: