Wat is het ergste wat jij ooit hebt meegemaakt?

Je kunt het in dit topic vertellen en GEEN vervelende reacties terugkrijgen.
Zo kunnen we je steunen of tips geven
Zelf heb ik niet iets heel ergs…maar misschien komt dat nog.
xxx

dat ik een broertje zou krijgen, maar hij overleed vlak voor zijn geboorte omdat hij was gestikt vanwege de navelstreng om zijn keel. het ergste was dat niemand geloofde dat mijn moeder zwanger was omdat ze altijd al een beetje ‘dik’ was. alleen een meisje, mijn vriendin, geloofde me. maar toen mijn broertje er ineens niet meer was, waren er heel wat mensen die mij niet geloofden. op mijn vriendin na dan. gelukkig later wel, maar op dat moment was dat best erg.

:open_mouth: Wat erg dat niemand je geloofde!

Ahw, wat erg summerflower. Sterkte!

aah, dat is echt erg! lijkt me heel rot als niemand dat gelooft:s naja, het ergste is wat ik nu mee maak, dat mijn oom steeds verder aftakelt door kanker en mijn hele familie eraan onderdoor gaat, vooral mijn oma en opa… (hij woont ook nog eens in taiwan, dus kunnen hem nauwelijks zien)

ik was in de bijenkorf toen en vrouw d’r kind van boven naar beneden gooiden en er vervolgens toen zefl achterna sprong.

Dat m’n moeder overleed…

Wooooow, wat erg allemaaal
Veel sterkte!

@ summerflower; Wow, heftig ;o En wat erg dat ze je niet geloofden ;o

Bij mij was het ergste toen, nu ongeveer een maand geleden, een klasgenoot zelfmoord heeft gepleegd, totaal onverwacht.
Dat was echt een klap, zeker omdat hij zo vrolijk leek…
(2 weken erna kreeg ik bericht dat een juf van de lagere school was gestorven door een stomme val… En ik heb hele mooie herinneringen aan die school, en aan die leerkracht, dus dat was ook best heftig.)

van de trap?
of van het dak?

Dat ik mijn broer nooit heb gekend omdat hij overleedt voordat ik geboren werd.

dat mijn broer voor mijn ogen werd neergestoken, gelukkig heeft die het overleefd. maar ik zie het nog steeds elke dag voor me zo’n 9 jaar later.

sterkte iedereeen.
-
dat mijn oma vorig jaar op eerste kerstdag overleed aan kanker.

Wow sterkte iedereen!
Bij mij dat ik de hele basisschool periode gepest ben, en hierdoor soms last heb van onzekerheid en nare herinneringen enz, het was eerst zo erg dat ik zelfmoord wilde plegen, maar nu is dat gelukkig niet meer zo.

Maar dit is eigenlijk niet zo erg als de andere dingen die ik hier lees o_o

dat me opa overleed op me verjaardag.

Dat ik zag hoe mijn vader een klaplong kreeg.
En dat ik weet dat ik een broer/zus had die nu 18 ofzo zou zijn maar die in de buik is doodgegaan.

heftig allemaaal!

upje

Is hier niet al een topic over?

sterkte allemaal.