Wat is het ergste dat hij ooit heeft gedaan?

Mijn vriendje heeft me via sms gedumpt, ik ben er kapot van.
Wat is het ergste dat een jongen ooit bij jou heeft gedaan? Zo voel ik me niet alleen :no_good_woman:

Mijn ex heeft me een keer uitgescholden. De exacte woorden weet ik niet meer, maar het kwam er op neer dat ik aardig uit werd gemaakt.

Toen heb ik meneer even duidelijk gemaakt hoe zielig hij wel niet bezig was om een meisje uit te schelden, waar had hij het gore lef vandaan? En hoe oud dacht hij wel niet dat hij was, 3? Nou dat heeft 'ie geweten…

Dat hij me negeerde deed me echt pijn.

-

Hij ging vreemd.

meerdere keren.

Nou, dat gebeurde laatst eigenlijk… Er was een jongen die al 3 maanden lang wilt afspreken en er kwam elke keer wat tussen (hij kon telkens niet), nou toen had ik er niet echt zin meer in… Deze week zou hij me smsen, niet gedaan en gisteren stond hij alweer met een ander te bekken. Zijn vriend zei dat ze al wat langer bezig waren (al vaker afgesproken hadden). Nou mooi is dat… Mij een beetje in de waan laten dat hij me wel leuk vind en vervolgens lekker met een ander er vandoor gaan.
Dat kan me niet zoveel schelen (wat het meisje betreft), maar hij had op z’n minst eerlijk tegen mij kunnen zijn. Wel mooi drie maanden verspilt voor een jongen die niet eerlijk is.

-

Mijn ex is in de tweede week van onze relatie vreemdgegaan met zijn ex en is eigenlijk sindsdien onze hele relatie vreemdgegaan met haar, terwijl hij weet dat ik i.v.m. mijn thuissituatie daar zwaar op tegen ben… Dit heb ik dan ook nog eens achteraf allemaal moeten horen van zijn ex, hij had de ballen niet om het te vertellen.

Twee maanden daarna ging hij constant contact met me zoeken, want hij wilde me helpen :’). Hij wilde er vooral flink inwrijven dat ik er meer moeite mee had dan hij… Hij heeft me toen nog een keer gesmst dat hij blij is dat ik een keer pijn heb.

Maar goed, het blijkt nu dus dat hij manisch depressief is en toen had hij dus geen medicatie dus dat verklaart het enigszins maar het is geen excuus.

hij maakte het uit op valentijnsdag & de dag erna was het weer goed.
op dat moment was ik daar enorm blij mee, maar het vreet al meer dan een jaar aan me. ik word er gek van D:

Gezegd dat ik toch niemand anders kon krijgen. Na die uitspraak besloot ik hem te negeren.

We praatte al een tijd lang, en we vonden elkaar echt leuk. Maar omdat het net 1 maand uit was met zijn ex wou ik het rustig aan doen, want ik wou niet dat hij mij gewoon zou zien als ‘de volgende’. Toen praatte we 1weekje ong. niet meer. Toen kwam ik er ineens achter via fb dat hij ook een andere meisje leuk vond. Ik was er kapot van en praatte niet meer want ik wist ook niet wat ik moest zeggen. Week later hadden ze het en hebben we nooit meer gepraat. het was gewoon in een keer over zonder dat hij me ook maar iets had verteld ik moest er zelf achter komen. Maar nu praten we weer en hij heeft het nog steeds met haar maar we praten nooit over haar. En nog steeds hou ik van hem… En ik weet dat hij me nog steeds mist.

Mijn ex heeft me op vakantie geslagen. Daarna nog 3 maanden volgehouden en nu al bijna 5 maanden uit. Veel gelukkiger zonder hem!

Ik dacht even dat ik de TS was omdat we hetzelfde plaatje hadden.

Dat mijn ex me op de 2e plek heeft gezet. Klinkt aanstellerij maar ja games gaan voor in zijn leven.

Games voor je vriendin? Wees blij dat het uit is

Ben ik ook haha :grinning:!

Me beloofd dat hij zou stoppen met snijden om die belofte vervolgens te breken.

Alsof dat voor hem niet zwaar is. Je doet net of dit iets is waar je zomaar ineens mee kunt stoppen.

Hij zei dat hij gestopt was met het nemen van drugs en toch deed hij het nog.
en hij ontkende het ook nog. klootzak.