Wat is het domste/gekste wat je ooit tegen een leraar zei?

Hahaha ja ik ook. Die vent is btw nu ontslagen omdat hij een leerling had geslagen :pensive:

Mama tegen lerares Duits.

En verder flap ik er al-tijd wel weer wat stoms uit, als ik er weer op kom post ik het.

haha die is geniaal

ik fiets heel vaak met mijn lerares mee.
kom ik dr tegen in de gang, ik zeg zo: Hoe laat bent u uit?
Zij: net zo laat als jij.
Ik: hoe laat is dat dan?

‘wat is u probleem…’
hihi, kwam beetje brutaal over, maar was neit zo bedoeld:P

Behalve mama zeggen tegen mijn wiskundedocente (wat ze gelukkig niet hoords :angel: ) nog niks ergs eignelijk.

Meneer, u heeft toch gedate met mevrouw …?
En, heeft u toen ook zo subtiel uw arm om haar heen gelegd?:’)

heel fout, aangezien die man echt oud is, en samen met een vriendin gingen we dit allemaal vragen, en hij gaf nog antwoord ook!

‘’ U gaat toch geen seks in in de jungle hebben he?

Ja vraag me niet waarom ik dat zei het floepte er zomaar uit
hij zou naar afrika gaan ;p

‘Dit slaat echt nééérgens op!’ Plus, brutale blik waarschijnlijk toen die wiskundelerares me voor lul wilde zetten. Dat was de eerste en laatste keer dat ik ooit de les uit werd gestuurd.

‘meneer, bent u op zoek?’

Ik bedoelde of hij ergens naar op zoek was maar het klonk best fout toen ik het zo zei!

Ik acteer heel veel en afgelopen week deed ik mee aan een schoolvoorstelling en er was allemaal stress en blabla en aan mijn kostuum moest nog iets vastgenaaid worden, maar ik kon dat niet zelf. Dus ik tegen mijn lerares: wilt u me even naaien? Ja dat was even heel genant hahaha

Deze gebruiker krijg voor dit bericht teveel foutmeldingen.

^dat is echt lullig even serieus
Dat zeg je gewoon niet.

Ik vroeg een keer aan de wiskundeleraar wat het nut van wiskunde is. Het antwoord heb ik nog steeds niet. :’)

Dómste was toch echt:
“Meneer waarom is het uit met uw vriendin? Hield ze niet van kaassouflé?”
(pffff kuthumor)

Gaat die gozer er serieus op in ook: “Huh?! Maar dat is toch geen reden om het uit te maken joh?”

Inderdaad! Je voelde je toen zeker heel stoer.

en dat bij duits…

Geweldig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik wilde iets vragen aan de Engels docent, maar was tegelijkertijd nog i gedachten over wat ik precies wou vragen dus ik keek haar aan en zei keihard ‘YO’