Wat is het beste om te dragen met een bril?

Ik heb een bril, maar wat voor make-up kan je dragen met een bril op?

Hetzelfde wat je voorheen ook droeg?

Gewoon alles wat je ook zonder bril draagt.

Ik heb zelf ook een bril, je kan tutorials op youtube opzoeken, daar zeggen ze meestal dat je je wenkbrauwen goed moet epileren, zodat het er netjes uitziet, de aandacht gaat ook vooral naar de onderkant van je ogen, vaak word dat wat donkerder door de schaduw van je glazen, ik breng zelf meestal ietsje meer makeup aan op mijn ogen als ik een bril op heb, ik heb -7,5 en daardoor verkleinen mijn ogen een beetje.

Zorg alleen dat de kleuren niet vloeken met de kleur van je bril (:

ik krijg, zoals jij al zegt ook kleine ogen door het dragen van mijn bril.

ik zou niet voor een preppy look gaan.
ik heb zelf ook een bril. maar omdat ik het heel nerdy en stom vind staan bij bijna iedereen. heb ik zelf voor lenzen gekozen.

als ik me bril opheb leg ik de aandacht op me ogen door middel van kohlpotlood boven en eyeliner onder en smokey eyes te maken in een zwarte, bruine of blauwe kleur.( blauw bij mij omdat ik blauwe ogen heb)

als ik de aandacht er juist vanaf wil leiden doe ik me ogen heel erg neutraal. dus simpel beetje foundation over me oogleden en voor de rest alleen mascara. maar dan wel felrode lippen dat staat toch sexy en nonchalant en leid de aandacht af van je ogen naar je mond.

xx

Als je een - sterkte hebt kun je iets meer makeup dragen omdat je ogen hierdoor verkleinen, maar als je een + sterkte hebt moet het iets minder omdat alles dan al uitvergroot wordt.

• sterkte maakt je ogen niet kleiner? ^

Dat vind ik best een rare vraag.

Gewoon wat je voorheen droeg?
En als dat niet past, kijk bij tutorials @youtube? :3

Een beetje meer mascara en misschien een leuke oogschaduw zodat je ogen wat meer opvallen

Haha jawel (:

Van alles een beetje meer.

http://www.youtube.com/maybellinenl

daar staat een filmpje voor make-up voor brildragers

gewoon wat je anders ook draagt, misschien iets meer omdat je bril het een beetje bedekt zegmaar.

even heel erg off topic, een jongen uit mijn klas heeft volgens mij een heel hoge sterkte, zijn ogen zijn echt heel groot, maar zonder bril lijken ze echt heel klein, dus ik denk dat het ligt aan + of -